Strony

27 listopada 2013

POKAZOWE INSPIRACJE

  Gucci runway makeup fall/winter 2012/2013 /Gucci runway makeup fall/winter 2013/2014
Witajcie w moim pierwszym poście :) Na rozpoczęcie makijażowego zamieszania, postanowiłam wykonać dla Was 2 projekty, inspirowane pokazami marki Gucci. Makijaże te przykuły moją uwagę z kilku powodów. Po pierwsze projekt ich wykonała Pat McGrath, której jestem wielką fanką, po drugie pojawiają się w nich jasne brwi, które od dłuższego czasu są konkurencją dla mocnych i ciemnych brwi i po trzecie uwielbiam makijaż oka w kolorze fioletu oraz czerwone lub burgundowe usta :) Dość o inspiracjach! Przejdźmy do działania! 

Inspiracja nr 1 – Gucci runway makeup fall/winter 2012/2013

Do wykonania makijażu potrzebujemy:
-białej kredki
-tuszu do rzęs
-połyskującego cienia w kolorze cielistym
-winnej pomadki
-konturówki do ust w kolorze pomadki

Makijaż Gucci fall/winter 2012/2013 jest o wiele delikatniejszy od tego który pojawił się w tym roku, a winny kolor ust dodaje elegancji. W tym makijażu powinniśmy pamiętać, aby dokładnie zakryć cienie pod oczami i tym samym rozświetlić oko korektorem. Gdy już to zrobimy, nakładamy jasny, cielisty, połyskujący (najlepiej satynowy) cień do powiek w wewnętrznych kącikach oka, na górnej powiece oraz pod załamaniem łuku brwiowego. Tuszujemy rzęsy, dokładamy białą kredkę w środku oka i makijaż mamy prawie gotowy (jeszcze tylko usta ).






Przy mocnych pomadkach warto użyć konturówki, którą po nałożeniu delikatnie pudrujemy – wtedy nasz makijaż trzyma się dłużej. Następnie nakładamy pomadkę (najlepiej nawilżającą) – doda ona efektu zdrowych, soczystych ust.




Makijaż jest już gotowy! Co o tym sądzicie?






Druga inspiracja to również makijaż Gucci, ale z tego roku, który postanowiłam troszkę zmienić. Użyję do jego wykonania kolorów bardziej śliwkowych i odrobinę czerni.

Do wykonania makijażu użyłam:
-bazy pod cienie
-cienia prasowanego matowego marki Glazel Visage nr 332
-cieni prasowanych perłowych marki Glazel Visage nr 124 i nr 72
-cieni wypiekanych terracotta marki Glazel Visage nr 30
-białej konturówki do oczu Glazel Visage nr 7
-maskary Long Lash marki Glazel Visage


Na początku nałożyłam na całą górną i dolną powiekę bazę pod cienie (przedłuży trwałość mocnego makijażu). Bazę pokryłam cieniem matowym cielistym (sprawi, że nie zrobią nam się plamy). Pod okiem nałożyłam pędzlem troszkę pudru sypkiego, aby ciemny cień nie zabrudził reszty makijażu.




Całą górną i dolną powiekę pokryłam cieniem prasowanym perłowym odcień 124 i roztarłam, aby nie było widać granicy cienia (przy rozcieraniu granic możemy sobie pomóc używając czystego, suchego pędzla). Na środek górnej i dolnej powieki dodałam odrobinę cienia prasowanego nr 72. Za to w zewnętrznym i wewnętrznym kąciku oka dołożyłam czarny cień nr 30.




Na koniec pomalowałam czarną kredką linie wewnątrz oka i dokładnie wytuszowałam rzęsy. Usunęłam dużym pędzlem puder z pozostałościami obsypanych cieni i nałożyłam na usta odrobinę błyszczyka w kolorze ust..




Jak widać, troszkę zmieniłam szczegóły makijażu nr 2 :D A na zdjęciach widać ostateczny efekt tej zmiany. Mam nadzieję, że się Wam podoba :)




Do następnego! Całusy, M