Strony

28 listopada 2013

SYLWESTER CZY KARNAWAŁ? JEDNO I DRUGIE!



Mam dla Was kilka propozycji makijażu, które można wypróbować na Sylwestrową bądź karnawałową imprezę. Będzie brokat, sztuczne rzęsy i świecące cienie do powiek – czyli wszystko to co kochamy najbardziej :D Czas start! Nie wszyscy lubimy mocny makijaż, więc zaczęłam od czegoś delikatnego. Pierwszą propozycją jest „Podwójna kreska”


Do wykonania makijażu potrzebujemy tak naprawdę 2 rzeczy (poza tymi których używamy na co dzień)
-Eyeliner
-Eyeliner z brokatem


1.Gdy już mam przygotowane oko, rozświetlone błyszczącym cieniem do powiek, maluję kreskę eyelinerem

Makijaż wykonany w świetle dziennym


2.Następnie nad tą która mamy, maluję drugą eyelinerem z brokatem




3.Na koniec odrobinę eyelinera z brokatem nanoszę palcem w wewnętrznym kąciku oka




4.Kleję rzęsy, tuszuję, dokładam białą kredkę i gotowe




Brokatowy eyeliner można zastosować też zupełnie inaczej. Zamiast malowania kreski czy używania cienia można palcem rozetrzeć go na całej powiece :) Takim sposobem powstanie subtelny świetlisty makijaż.


Makijaż wykonany w świetle lampy błyskowej

Do wykonania makijażu użyłam Nouba, Rainbow Eye Liner. Firma ma bogatą gamę kolorystyczną tego produktu więc można zaszaleć przy wyborze.






Jak widać każdy z odcieni eyelinera jest połyskujący. Bardziej metaliczny lub brokatowy. Gdy malujemy kreskę pędzelkiem nanosimy więcej koloru, wtedy kreska ma bardziej intensywny odcień. Za to gdy nakładamy niewielką ilość palcem lub pędzelkiem do cienia, wtedy rozmywamy eyeliner i wydobywamy głównie sam połysk. Widzicie o co mi chodzi?


Tak wyglądało zdjęcie całego makijaż, zrobione przy świetle lampy:

Jeżeli ten efekt Wam się podoba to biegniemy do sklepu i szalejemy :D Ja z chęcią przygarnęłabym wszystkie kolorowe, brokatowe eyelinery na świecie :D



Następna sylwestrowo karnawałowa propozycja już niebawem :D Całusy, M