Strony

16 grudnia 2013

SEXY LOOK - KIM KARDASHIAN


Kim Kardashian Golden Globes 2011

Muszę się przyznać do tego, że jestem wielką fanką Kim Kardashian, a może jej urody... sama nie wiem. Wiem za to jedno – na pewno nie spodobało by się to Annie Wintour..  Skoro jednak jest to blog o makijażu, to o nim własnie powinnam mówić.  Kim Kardashian jest piękną kobietą, a jej makijaże, które w perfekcyjny sposób podkreślają urodę, sprawiają,  że jest ona także niesamowicie seksowna. Która z nas nie chciała by kokietować tak głębokim spojrzeniem.  Podsumowując, plan na dzisiaj: przerobić się na Kim Kardashian :) Jedyny kłopot może być z moim noskiem, ale będę walczyć :P 



Makijaż ten jest bardzo elegancki. Lubię tego typu makijaże. Zacznę od początku, czyli modelowania twarzy.


1. Tak wyglądał początek, czyli brak makijażu




2. Najpierw nakładam jasny podkład, tak aby zakryć cienie pod oczami i rozjaśnić partie twarzy które u Kim są uwydatnione




3. Następnie nałożyłam ciemny podkład aby podkreślić żuchwę, kości policzkowe, ukryć skronie oraz górną część czoła i obrysować nosek




4. Potem dodałam koloru pośredniego i zamalowałam miejsca, które pozostały




5. Następnie trzeba dokładnie zatrzeć granice podkładów




6. Kolejnym krokiem było nałożenie pudru transparentnego




7. Przyszedł czas na róż do policzków, a dokładnie rozświetlacz o różowym zabarwieniu




8. I ostateczny efekt z całym makijażem




W taki sposób przeobraziłam się w Kim Kardashian :P
Małe zestawienie:




A teraz powiem Wam jak wyglądała reszta makijażu :)

Pierwszą rzeczą jaką zrobiłam to był makijaż brwi. Musiałam je przyciemnić, pogrubić i ułożyć w kształcie brwi Kim Kardashian :) czyli idealne jaskółki z przodem schodzącym lekko na dół. Przejdźmy do makijażu oka:

1. Na początku nałożyłam złocisty cień którym pokryłam całą górna powiekę




2. Następnie podkreśliłam brązowym cieniem załamanie powieki




3. Potem za pomocą fioletu zmieszanego z brązem podkreśliłam dolną powiekę odrobinę przeciągając jej linie ku skroni




4. Linię rzęs przy dolnej powiece podkreśliłam odrobiną czarnego eyelinera przeciącając go ku skroni i roztarłam troszkę czarnym cieniem




5. Czarnego eyelinera dodałam również w wewnętrznym kąciku oka




6. Następnie wytuszowałam rzęsy (mam doczepione jedwabne metodą 1:1, ale doskonale w takim makijażu sprawdza się rzęsy Mac Cosmetics RiRi 35 lash) i dodałam odrobinę czarnej kredki ale tylko w kąciku




7. Przejdźmy do makijażu ust. Nie używałam żadnych konturówek i tym podobnych rzeczy, jedynie nałożyłam 2 odcienie pomadki : czerwoną pośrodku ust i bordową na brzegach.





I powstał taki o to makijaż: 




Jak myślicie, udała mi się transformacja?


Produkty, których użyłam: 

Twarz:
Podkłady Ultrafoundation Kryolan odcienie: Ivory, FS 38, NB 4
Puder transparentny Yves Rocher 02 Transparence Beige
Glazel Visage Bronzing Pearls nr 2

Oczy:
Avon Cosmetics Paleta Glam of Gold
Cake Eyeliner Kryolan
Tysz do rzęs Maybelline The colossal Volum' Black
Kredka czarna Prestige

Usta:
LIPROUGE MINI PALETTE Kryolan nr: LC008 i LC010

Do następnego! Całusy, M