Strony

20 grudnia 2013

WSZĘDZIE TURKUS!


Witajcie w dzisiejszym poście. Każdy ma taki jeden ulubiony kolor – ja uwielbiam... turkus. Czasem ciężko znaleźć cień do powiek czy kredkę w tym właśnie konkretnym odcieniu, ale udało mi się namierzyć dwa produkty, które w pełni mnie satysfakcjonują.

Pierwszym z nich jest kredka do oczu marki Nouba 73 z brokatem, drugim cień prasowany perłowy marki Glazel Visage nr 47. Jak widać na zdjęciu kolorystycznie wyglądają prawie identycznie. Ciekawy efekt powstaje też jak pomieszamy te dwa produkty, dlatego dzisiaj zrobiłam makijaż właśnie z nimi!







Malujemy razem? Mam ogromną nadzieję że TAK!


  1. Zaczęłam od bazy, zabezpieczenia obszaru pod okiem pudrem transparentnym i nałożenia złocistego cienia do powiek




    2. Następnie namalowałam linię na dolnej powiece turkusową kredką i poprawiłam ją turkusowym cieniem lekko rozcierając




    3. Zaznaczyłam linię rzęs i kącik czarną kredką i roztarłam granicę czarnym cieniem dodając go również nad załamaniem powieki




    4. Roztarłam granicę czarnego cieniem koloru miedzianego




    5. Wytuszowałam rzęsy, dokleiłam sztuczne i pomalowałam środek oka białą kredką





     Powstał taki o to makijaż:






    Kosmetyki, których użyłam:

    Oczy:
    • Turkusowa kredka marki Nouba 73
    • Turkusowy cień Glazel Visage nr 47
    • Cień prasowany perłowy (miedziany) Glazel Visage nr 5
    • Cień wypiekany (czarny) Glazel Visage nr 30
    • Cień prasowany perłowy (złotawy) Glazel Visage nr 12


      Wraz z moją ulubioną turkusową kredką przesyłamy całusy, M :)