Strony

12 stycznia 2014

GOTOWE NA WSZYSTKO? MAKIJAŻ NA EWE LONGORIE.



Ewa Longoria Women Year Awards 2012

Wpadł mi do głowy ostatnio taki pomysł. Co powiecie na większą ilość metamorfoz? Zabawa z makijażem á la Kim Kardashian okazała się bardzo „pouczająca”. Podążając tym samym tropem postanowiłam zrobić małą przemianę na latino makeup Eve Longorie. Serialowa Gabreilla jak i realna Eva słyną ze swojgo seksownego kocieko spojrzenia! Czas zabrać się do pracy. Tak więc, używając 3 kilo szpachli z dodatkiem barwników, jakimś dziwnie zakręconym sposobem udało mi się nawet przyciemnić swoją „młynarską” karnację haha! Potem poszło już z górki, tona węgla odrobina ziemi i makijaż gotowy. Tak całkiem poważnie, zainspirowałam się wizerunkiem Evy Longori z Women Year Awards 2012


Czas Start!

  1. Pierwszym punktem jest demonstracja mojej twarzy bez żadnego makijażu, tzw. „młynarska” karnacja (tylko się nie przestraszcie).


  1. Potem nałożyłam bardzo ciekawy środek marki Kryolan (pirwsze 0,5kg szpachli), który przyciemnił moją skórę.


  1. Skóra zyskała wygląd muśniętej słońcem (lub 15 minutowe solarium jak kto woli), ale okazało się że powstały drobne plamy (prawie jak po samoopalaczu).


  1. Potem zaczęły się triki, które poznaliście przy poście o Kim Kardashian, a zaczęłam od nałożenia jasnego podkładu.


  1. Następnie nałożyłam najciemniejszy odcień.


  1. Był i czas na kolor pośredni.


  1. Roztarłam granicę podkładów.



  1. Wypudrowałam twarz.


  1. Iiii...Zamalowałam linię włosów brązowym cieniem, aby była bardziej wyraźna.



10. Dołożyłam róż do policzków i zabrałam się za malowanie oczu




ZESTAWIENIE Z GOTOWYM JUŻ MAKIJAŻEM:




OCZY!

  1. Na początek poprawiłam brwi przy użyciu brązowego cienia, wyciągając jest na kształt tzw „jaskółki”

  1. Nałożyłam bazę pod cienie, a tak dokładnie to korektor pod oczy, który czasem stosuję w zastępstwie :) (działa podobnie)


  1. Na górną powiekę nałożyłam delikatnie błyszczący złoty cień


  1. Następnie użyłam czarnej kredki dokładnie tak jak na zdjęciu poniżej


  1. Kredkę zamalowałam czarnym cieniem


  1. Na brzegi czarnego cienia nałożyłam brązowy, który przeciągnęłam na dolnej powiece aż do wewnętrznego kącika i w zewnętrznym kąciku wyciągnęłam w stronę skroni


  1. Zamalowałam górną linię rzęs eyelinerem, domalowując drobną kreseczkę w wewnętrznym kąciku oka


  1. Lekko roztarłam linię eyelinera czarnym cieniem


  1. Czas na zalotkę...


  1. ...tuszowanie rzęs...




  2. ...doklejenie sztucznych rzęs..


  1. ...czarną kredkę w środku oka..



  1. … i usta! A dokładnie nałożenie malinowego błyszczyka :)



KOLEJNE JUŻ DZISIAJ ZESTAWIENIE POGLĄDOWE:







A OTO PRZED WAMI REZULTAT MOJEGO DZISIEJSZEGO NATCHNIENIA:
Dodam jeszcze efekt przed i po dla odrobiny dramaturgi :)



KOSMETYKI UŻYTE DO WYKONANIA MAKIJAŻU:



TWARZ:

- Sun Glaze Gel Kryolan (środek do przyciemnienia karnacji, którego użyłam na początku)
- Ultrafoundation Kryolan nr: NB4, L0, FS 38
- Puder transparentny Yves Rocher nr 02
- Cień prasowany matowy Glazel Visage nr 323 (którego użyłam do przyciemnienia lini włosów)
- Róż do policzków Chanel 82 Reflex


OCZY

- Cień prasowany matowy Glazel Visage nr 323 (ten sam, który był używany przy włosach)
- Korektor pod oczy YSL Touche Eclat nr 2
- Złoty cień marki Avon 24K z palety Gleam Gold 
- Czarna kredka do oczu Prestige
- Czarny prasowany matowy cień Glazel Visage
- Brązowy cień marki Avon 24K z palety Gleam Gold 
- Cake Eyeliner Kryolan
- Tusz do rzęs czarny Maybelline Colossal Volum' Express
- Sztuczne rzesy 36 Lash MAC


USTA

- Glazel Visage Diamond Coctail nr 26


I w sumie to by było na tyle z dzisiejszego zasypywania Was milionem zdjęć :) Do następnego! Latino Całusy, M