Strony

14 stycznia 2014

ODKRYTA PROMOCJA


Muszę Wam powiedzieć, że jak ostatnio robiłam drobne zakupy, to przypadkiem natrafiłam na promocję! Może zacznę od początku... Jest taka konturówka do ust, którą uwielbiam marki Gosh o nazwie Nougat Crisp. Poszłam więc do sklepu z zamiarem kupienia jej i oto zaskoczenie! Do każdego produktu marki Gosh pędzel do makijażu gratis! Postanowiłam się tym z Wami podzielić! Przetestowałam pędzel i muszę przyznać, że naprawdę nieźle się nim maluje, więc jeżeli chcecie powiększyć swój domowy zestaw pędzelków to biegiem do sklepu :) Co prawda nie wiem jakie dokładnie drogerie są objęte tą promocją, ale trzymam kciuki, że traficie na tę właściwą :)


A poza tym postanowiłam zaprezentować Wam efekt działania konturówki, którą zakupiłam :) Jest ona w odcieniu lekko ciemniejszym od koloru ust i idealnie komponuje się z mocno pomalowanym okiem, dlatego też jest jedną z moich faworytek wśród kosmetyków :) i to nie tylko dla tego :) Jest też miękka, przez co nakładanie jej nie sprawia trudności, ale... przejdę do rzeczy!

  1. Pomalowałam usta samą konturówką


  1. Nałożyłam na nią bezbarwny błyszczyk H&M i powstał taki efekt! Jak Wam się podoba?




I dodaję jeszcze zdjęcie konturówki z pędzelkiem do makijażu oka, który wybrałam spośród dostępnych :)




UDANYCH ZAKUPÓW! Całusy, M