Strony

6 stycznia 2014

ROMANTYCZNIE – KARNAWAŁOWO


Troszkę czasu mnie nie było, ale już wróciłam z krainy świąteczno-noworocznych czarów i mam dla Was następny makijaż! Nadszedł czas karnawału... Można szaleć, ale można też zostać przy klasyce, a ta właśnie klasyka jest tematem dzisiejszego posta! Wyobraźcie sobie taki wizerunek.. upięte włosy, mała czarna, a do tego podkreślone kocie oczy i bordowa pomadka... Jak Wam się podoba ten obraz? Mnie BARDZO! Dlatego czas start!



POCZĄTEK JAK ZAWSZE, CZYLI OKO:

  1. Gdy już mam przygotowany makijaż twarzy itp., pierwszą rzeczą jaką robię jest nałożenie odrobiny cienia w kolorze cappuccino przy zewnętrznym kąciku




  2. Zaczynając zabawę z kreskami, najpierw w ruch idzie czarna kredka, którą robię 2 kreski tak jak na zdjęciu poniżej


  1. Następnie kreseczki zamalowuję czarnym cieniem wyrównując ich linię


  1. Potem zamalowuję białym cieniem zewnętrzny kącik



  1. Poprawiam linię kreski eyelinerem



  1. Eyeliner dodaję również wzdłuż linii górnych rzęs aby nie było jasnych prześwitów między rzęsami


  1. Dodaję białą kredkę w środku oka



  1. Tuszuję rzęsy i doklejam sztuczne rzęsy i oko gotowe!




    TERAZ CZAS NA USTA :)

  1. Na początek obrysowuję konturówką i w sumie całe je nią zamalowuję


  1. Nakładam odrobinę pudru, aby się dłużej trzymały


  1. Nakładam bordową pomadkę


  1. I podkręcam kolor bordowym błyszczykiem




I czas na zdjęcia całościowe :)  





Był też przy tworzeniu dla Was posta taki mały pomocnik, ale chyba nie spodobało mu się przed obiektywem...




Mam ogromną nadzieję, że post Wam się podobał :) Do następnego, Całusy M