Strony

15 stycznia 2014

ŚNIEŻNE PAZNOKCIE




Jest zima... co prawda nie widać jej za oknem, ale możemy sprawić aby pojawiła się na naszych paznokciach. Dlatego też, postanowiłam Wam zaprezentować co ostatnio „zmalowałam”. Biel jest już od dłuższego czasu na topie. Była modna w sezonie wakacyjnym, jest modna w sezonie zimowym i zapowiada się, że jeszcze długo się z nią nie rozstaniemy! Manicure, który Wam dzisiaj pokażę, przyznaję się bez bicia, podpatrzyłam u koleżanki z zajęć i tak mi się spodobał, że zrobiłam go sobie i zapragnęłam się nim podzielić z Wami :D



Bez zbędnego gadania, zabieram się do pracy :P


  1. Na początek paznokcie bez lakieru, pomalowane jedynie odzywka:


  1. Następnie nałożyłam pierwszą warstwę lakieru białego, pomijając palec serdeczny (Pease nr 102)



Lakier bardzo dobrze kryje lecz trzeba było zrobić drugą warstwę, ale to potem :P

  1. W międzyczasie przygotowałam sobie pokruszone drobinki złota (dokładnie jasno złoty lód kruszony)


  1. Pomalowałam paznokieć na palcu serdecznym lakierem z odrobiną brokatu, aby móc przykleić drobinki (Golden Rose Care+Strong nr 156)


  1. Przyłożyłam paznokieć do drobinek


  1. Trzeba było delikatnie usunąć nadmiar drobinek (najlepiej pędzelkiem suchym) . Efekt po usunięciu nadmiaru:




  1. Następnie pomalowałam ponownie lakierem z drobinkami brokatu, aby utwardzić


  1. I przemalowałam ponownie białym lakierem pozostałe paznokcie. Jak Wam się podoba efekt?



Przesyłam zimowo-śnieżne całusy, M!