Strony

30 stycznia 2014

WYNIKI KONKURSU BROKATOWEGO

Mamy dzisiaj 30 Stycznia i tak, jak obiecywałam jest to dzień ogłoszenia wyników konkursu, w którym do wygrania były wieżyczki brokatów Glazel Visage :) Nie przedłużam więc, tylko zakasam rękawy i ogłaszam wyniki :D


A propo jednej z wieżyczek :) Zapisałam sobie wasze nazwiska na karteczkach i wrzuciłam do pojemnika iiii...... wylosowałam nazwisko zwycięzcy :)


A kto nim jest?? Sami zobaczcie :)






Druga część konkursu była bardziej kreatywna i muszę przyznać, że ilu jest ludzi na tym świecie, tyle pomysłów. Bardzo podoba mi się Wasza wyobraźnia :) Przejdę do szczegółów :) Na podstawie nadesłanych prac, wybrałam zwycięzce :) A zwycięzcą konkursu na własnoręcznie zrobione rzęsy jest Pani Natalia Iskrzyńska i bardzo czasochłonne, wielobarwne rzęsy :) 






Pozostałe prace, które najbardziej przypadły mi do gustu publikuję na profilu oraz proszę zwycięzców o przesłanie danych, abym mogła wysłać wieżyczki! Życzę wszystkim udanego weekendu całusy, M!