Strony

20 lutego 2014

OCZY W ODCIENIU CZERWIENI


Tym razem przygotowałam dla Was coś z innej beczki. Na moim blogu mogliście oglądać mnie w różnego typu odsłonach. Pojawił się makijaż Sylwesterowy, czy stylizacja na Kim Kardashian. Dzieliłam się z Wami także domowymi sposobami na paznokcie (których jakiś czas niestety nie będzie, bo złapana przeze mnie grypa im również dała popalić i się połamały). Coś mnie ostatnio natchnęło i postanowiłam zaszaleć robiąc coś na wzór makijażu Egipskiego. Pomysł ten inspirowany jest kolorem czerwonym, który ostatnio był wszechobecny. Nie zwlekając więc zbieram moje „farbki” i zabieram się do pracy. Efekt końcowy powstał sporym nakładem pracy (nie obyło się bez potu, łez i cierpienia), ale myślę że był tego wart. Sami oceńcie! Jeżeli gotowe zdjęcie Was zaciekawiło to zapraszam na poczytanie i pooglądanie jak makijaż ten powstał :D


  1. Najpierw namalowałam brwi czarną kredką, którą roztarłam pędzelkiem :D Trochę męczące i nie polecam na co dzień, chyba że preferujecie brwi zajmujące pół twarzy :P


  1. Następnie całą powiekę pokryłam malinowo-morelowym cieniem prasowanym perłowym Glazel Visage nr 77

  1. Potem dodałam bordowego koloru na całą górną powiekę, aby makijaż zrobił się „cięższy” (prasowany perłowy Glazel Visage nr 72)


  1. I namalowałam czarną kocią kreskę ( Cake eyeliner Kryolan) (potem podkręciłam jeszcze bardziej dół, głównie dlatego iż stwierdziłam, że tak będzie „kozacko” :P) i wytuszowałam rzęsy :)

  1. Następnie naszykowałam sobie rzęsy kupione w drogerii koło mnie (miały srebrny brokatowy pasek, który zamalowałam eyelinerem, bo mi się nie podobał :P)


  1. I dokleiłam je na oko :) do tego czarna kredka w środku i makijaż gotowy!



A NIE!!! HOLA... JESZCZE USTA!

  1. Usta najpierw zamalowałam CAŁE! Konturówką (Artdeco Lip Liner Soft Lip Liner Waterproof precious plum )


  1. I zasmarowałam błyszczykiem ( Inglot Lip gloss Sleeks nr 54)




I JESZCZE RAZ GOTOWE ZDJĘCIE, TYLKO TYM RAZEM WIĘKSZE :)




I w sumie to by było na tyle z moich dzisiejszych zabaw mazidłami :D Mam nadzieję, że Wam się podobał :) Do następnego! Całusy, M