Strony

26 lutego 2014

RÓŻOWO MI!


Skoro zbliża się kalendarzowa wiosna (nie wiem jak u Was, ale ja widzę ją już za oknem :)), postanowiłam troszkę zaszaleć z kolorami i wnioskuję, że na pewno będę robić to częściej! Niedawno zakupiłam wieżyczkę cieni sypkich Glazel Visage Orient, która skojarzyła mi się z kwitnącym ogrodem i tak się nakręciłam, że jak ją dorwałam w swoje rączki to od razu zabrałam się do pracy! Ostatecznie wyszło tak, że dzięki temu ponownie pomalowałam oko na różowo :D Było trochę zabawy i aż poczułam wiosenną atmosferę, którą postanowiłam się z Wami podzielić :)


Na sam początek mam dla Was test kolorowej wieżyczki Glazel:

Cienie bez użycia bazy:




Cienie z użyciem bazy:



Jak widać kolory po nałożeniu ich na bazę, są bardzo intensywne i mają przepiękną barwę (przynajmniej mnie przypadła do gustu). Ale czas na krok po kroku!


  1. Na początek jak już oko mam przygotowane i nasmarowane bazą, nakładam w wewnętrznym kąciku jasny róż (na teście nr 2)


  1. Potem całą górną powiekę pokrywam intensywnym różem (nr 8)


  1. Róż rozcieram przy użyciu złotawo-różowego cienia (nr 3)


  1. Następnie przy załamaniu powieki w wewnętrznym kąciku, nakładam fiolet (nr 7)


  1. Na dolnej powiece nakładam błękitno-złoty cień (nr 4)


  1. Maluję kreskę i tuszuję rzęsy




  2. Doklejam sztuczne rzęsy Glazel Visage nr 047




  3. I oko gotowe!



Usta musnęłam tylko pierwszym lepszym różowym błyszczykiem jaki wpadł mi w ręce (bo przecież głownie o cieniach chciałam pisać) i tak to było :)

Zestawienie:





Mam nadzieję, że udało mi się wywołać wiosenny uśmiech na Waszych twarzach :) Całusy, M