Strony

17 lutego 2014

ZIMOWA DELIKATNOŚĆ


Zima zima... tak naprawdę miała być, wszyscy o niej słyszeliśmy, a za oknem dzisiejszego dnia piękne słoneczko i aż chcę się żyć (przynajmniej u mnie tak jest). Troszkę mnie ostatnio nie było przez mój wyjazd do Londynu i importowaną grypę, ale już czuje się na siłach żeby dostarczyć Wam nowych makijaży. Dzisiaj troszkę delikatniej, ale spokojnie za niedługo z powrotem się rozkręcę i będziemy szaleć!  

Zaczynamy więc zabawę z gęstymi rzęsami i różową pomadką :D



  1. Przy tym makijażu ważne było rozjaśnienie całej powieki pudrowo-różowym cienie (bardzo delikatny, prawie niewidoczny)


  1. Następnie przeczesałam brwi szczoteczką


  1. I podkreśliłam delikatnie ich kształt jasno brązowym cieniem (dzięki lekkiemu zamalowaniu cieniem w ich kolorze, nie ma ubytków między brwiami i nie wyglądają zbyt graficznie)


  1. I znów przeczesałam szczoteczką


  1. Kolejnym krokiem było podkreślenie dolnej linii rzęs tym samym kolorem, którym malowałam brwi


  1. Następnie eyelinerem w pisaku uzupełniłam luki między rzęsami malując ledwo widoczną kreskę podkreślającą oko


  1. Czas na zalotkę



  1. Pomalowałam tuszem górne rzęsy przeczesując je w międzyczasie tą samą szczoteczką co brwi, aby zdjąć nadmiar tuszu i sprawić żeby rzęsy wyglądały jak najbardziej naturalnie


  1. To samo zrobiłam z dolnymi rzęsami



  1. I przygotowałam rzęsy z MAC'a, które dokleiłam wzdłuż górnej linii rzęs



  1. Dodałam białą kredkę w środku oka i makijaż oka gotowy. Zostały tylko usta :D


  1. Usta pomalowałam różową pomadką i nałożyłam bardzo świecący różowy błyszczyk





Powstał taki naturalny makijaż :D Zdjęcia zrobione przy świetle dziennym, bez retuszu, więc jak dobrze poszukacie to można znaleźć zaskórniki na twarzy :P





Do wykonania makijażu użyłam:

TWARZ:

  • podkład Artistry Hydrating Foundation color Chablis
  • korektor YSL Touch Eclat nr 1
  • puder w perełkach Glazel Visage jako róż do policzków nr 2

OCZY:

  • cień do powiek Glazel Visage prasowany perłowy nr 63
  • eyeliner w pisaku H&M
  • rzęsy MAC nr 33
  • cień prasowany matowy Glazel Visage nr 312 (użyty do brwi)

USTA:

  • pomadka Kryolan mini paleta pomadek nr LC122
  • błyszczyk Glazel Visage Diamond Lip Gloss nr 22


Dzisiaj to by było na tyle, ale niedługo będzie ciekawie :D Całusy, M