Strony

2 lutego 2014

ZŁOTKO NA PAZNOKCIACH!


Dzisiaj postanowiłam zrobić sobie następny ciekawy manicure pod długim czasie noszenia standardowych czarnych bądź czerwonych paznokci. Postanowiłam również pokazać Wam co ciekawego wymyśliłam albo podpatrzyłam gdzieś.. już sama nie wiem skąd wzięła się ta idea :) Nie-chcąc więc przypisywać sobie czyichś pomysłów wzięłam się do pracy i powstał mi różno-kolorowy złoto czarny manicure! Jak Wam się podoba?



Do wykonania takich świecących pazurków były mi potrzebne tak naprawdę 4 rzeczy.
  • Czarny Lakier (akurat miałam marki Golden Rose)
  • Złotko (w słoiczku wielobarwne)
  • Bezbarwny lakier nabłyszczający (Sally Hansen Insta Dri)
  • I patyczek do przyklejania kawałków złotka


Zacznę może od początku :D

  1. Pazurki pomalowane jedynie odżywką


  1. Po kolei malowałam i kleiłam złotko, ale etapem drugim jest czarny lakier!


  1. Na który przykleiłam kawałki złotka delikatnie dociskając patyczkiem


  1. Gdy już zrobiłam tak ze wszystkimi paznokciami, delikatnie przyklepałam złotko opuszkiem palca, aby lepiej przylegało do płytki paznokcia


  1. I pomalowałam nabłyszczaczem, który jeszcze podkręcił barwę złotka



A oto wynalazek, który zakupiłam w sklepie, czyli złotko w rożnych kolorach dzięki czemu każdy paznokieć jest inny :)



I zdjęcie paznokci w świetle sztucznym




Oraz w świetle dziennym









Muszę przyznać, że jestem zaskoczona jak niewiele czasu zajęła mi ta zabawa :D Tym świecący akcentem przesyłam jak zawsze całuski, M