Strony

5 marca 2014

MAKIJAŻ INSPIROWANY BEYONCE



Videoclip Beyonce Mine feat Drake

Nie będę tym razem robić metamorfozy, ponieważ jedyne co mogło by mnie upodobnić do blond włosej Beyonce o pięknej czekoladowej skórze to niestety bardzo kosztowne zabiegi chirurgi plastycznej :P , ale wszyscy wiemy, że Beyonce nową płytą zrobiła sporą niespodziankę nie tylko swoim fanom. Jednak poza samymi utworami, powstało również wiele bardzo ciekawych teledysków. Jeden z nich mocno mnie zainspirował i postanowiłam zrobić przez to dla Was makijaż w odcieniach niebieskości :) Zabrałam się więc do pracy i powstał wielobarwny makijaż w odcieniach turkusu, fioletu i granatu, który idealnie nadaje się na wiosenne party :) Zapraszam Was na krok po kroku :)


Zacznijmy od składu zdjęcia oraz makijażu krok po kroku :)




  1. Tuz po nałożeniu bazy pod cienie, pomalowałam środek górnej oraz dolnej powieki turkusowym cieniem
  1. Następnie ciemniejszy odcień turkusu nałożyłam na pozostałą część powieki
  1. Nad załamaniem powieki dodałam fioletu, który rozcierałam jasnym różowo pudrowym cieniem aż po łuk brwiowy, dodając go odrobinę w wewnętrznym kąciku oka
  1. W zewnętrznym kąciku oka oraz na załamaniu powieki w wewnętrznym kąciku dodałam granatowego. W zewnętrznym kąciku roztarłam cień w stronę skroni
  1. Namalowałam cieniutką linie eyelinerem tuż przy linii rzęs, rozcierając ją czarnym cieniem i wytuszowałam rzęsy. Dodałam również białą kredkę w środku oka i tym sposobem makijaż gotowy :)

Całość mojego makijażu wyglądała następująco:





Jak widać na zdjęciach wyżej, moje podobieństwo do Beyonce jest znikome, ale mam ogromna nadzieję, że wiosenny niebieski makijaż przypadł Wam do gustu :)

Makijaż ten owszem przykuwa uwagę, ale cieniowane jakiego użyłam do jego wykonania sprawia, że optycznie nasze oczka wydają się mniejsze, dlatego jeżeli nie chcemy uzyskać takiego efektu nie polecam takiego cieniowania oka. Jeżeli jednak bardzo nam się podoba to proponuję dokleić sztuczne rzęsy wyglądające naturalnie. Wtedy oko automatycznie nam się otworzy :)

Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:

OCZY:
  • Cień prasowany perłowy Glazel Visage nr 47 (jasny turkus)
  • Cień wypiekany Glazel Visage nr 32 (ciemny turkus)
  • Cień wypiekany Glazel Visage nr 35 (fiolet)
  • Cień wypiekany Glazel Visage nr 11 (granat)
  • Cake eyeliner Kryolan
  • Czarny cień wypiekany Glazel Visage nr 30
  • Tusz do rzęs Maybelline Volum Express
  • Biała kredka Artdeco

USTA:
  • Balsam do Ust EOS


Do następnego! Calusy, M