Strony

16 marca 2014

WIOSENNY LOOK Z RIMMEL I GOLDEN ROSE!


Wiosna... mimo, że nie kalendarzowa to już tak naprawdę dawno za oknami, a ja dzisiaj z powodu aktualnej szarówki za oknem i wiatru urywającego głowę jak tylko wystawimy ją za próg domu, postanowiłam dla Was zrobić wiosenny post z bohaterami w postaci pomadki w płynie Rimmel Apocalips 501 Stellar i lakierem do paznokci Golden Rose Rich Color nr 17, które idealnie pasują do siebie! Natknęłam się na to połączenie przez zupełny przypadek. Pierwszym moim zakupem była pomadka Rimmel, która zaskoczyła mnie konsystencją. Drugim lakier Golden Rose, który jak zwykle kupiłam zupełnym przypadkiem :P i w domu odkryłam, że te dwa kolory są niemal identyczne! Zapraszam na krótką recenzję obu kosmetyków :)




Rimmel Apocalips...W dzisiejszym poście zastosowałam odcień 501 Stellar , w którego kolorze zakochałam się od pierwszego wejrzenia. Można powiedzieć, że jest to jakich rodzaj czerwieni, ale tak naprawdę ciężko ją dokładnie określić. Ja nazywam to brzoskwiniowa czerwień :) Co do samej konsystencji to producent pomadek obiecuje „efekt polakierowanych ust”, „głęboki kolor szminki” oraz „fenomenalny połysk błyszczyka”. Czy tak jest naprawdę? Muszę przyznać, że tak! W przypadku tego odcienia wszystko się zgadza. Po nałożeniu pomadki usta faktycznie wyglądają jak polakierowane, a kolor jest niesamowicie intensywny. Niestety jest to pomadka, którą ciężko nałożyć gdzieś w pośpiechu. Jej konsystencja przypomina bardziej farbki olejne przez co musimy się bardziej skupić na malowaniu. Do tego kolor jest dosyć wymagający precyzji, ale pomadka posiada za to świetny pędzelek, który swoim kształtem ułatwia aplikację. Cena pomadek to ok 30 zł. Co do lakieru Golden Rose Rich Color to mogę mówić w samych superlatywach. Jest niedrogi, ma pędzelek, którym świetnie i szybko maluje się paznokcie, dosyć szybko wysycha. Co do trwałości, to zależny od płytki paznokcia. Na moich paznokciach potrafi wytrzymać nawet tydzień. Co do ceny? Najniższa jaką spotkałam to 6.90 zł


Z oceny kosmetyków to by było na tyle, ale mam jeszcze wiosenna propozycję krok po kroku :) Zaczynamy!


  1. W wewnętrznym kąciku, pod brwią i na dolną powiekę nakładam jasny beżowy cień.



     2. Na załamaniu powieki nakładam cień w odcieniu cappuccino



  1. Dokładam ten sam odcień w zewnętrznym kąciku górnej powieki.


  1. Maluje cieniutką kreskę wzdłuż linii górnych rzęs



Dla pragnących przypomnieć sobie jak się robiło kreskę : http://martynamolenda.blogspot.com/2013/12/tresciwie-na-temat-kreski.html

  1. Na koniec tuszuje górne rzęsy i dokładam białą kredkę w środku oka i makijaż mamy już gotowy :)



Zabierzmy się za usta!


  1. Usta obrysowuje konturówką w naturalnym odcieniu (neutralną), tylko po to aby przedłużyć ich trwałość



  1. I maluję pomadka Rimmel Apocalips 501 Stellar o tym przepięknie intensywnym odcieniu!




I powstał taki o to makijaż (który tam już było widać na miniaturce :P )





Co myślicie o mojej propozycji makijażu bez podkreślania dolnej powieki? Całusy, M