Strony

19 kwietnia 2014

KOLOROWA KRESKA BEZ EYELINERA!


Dzisiaj Świątecznie mam dla Was coś innego, może nawet ciekawego, ale sama się oceniać nie będę :P A co to jest? Jak sam tytuł wskazuje znowu... KRESKA, ale tym razem w odrobinkę innej odsłonie. Już robiłam dla Was post o malowaniu kreski (mam nadzieję, że ponownie pomoże :) http://martynamolenda.blogspot.com/2013/12/tresciwie-na-temat-kreski.html ), który mam nadzieję pomógł niejednej z Was w opanowaniu tego makijażu... więc przechodzimy poziom wyżej i dzisiaj eyeliner oraz kredkę zastąpią nam cienie do powiek! Właśnie tak! CIENIE! Pobawimy się dzisiaj troszkę cieniami i wodą i zrobimy mam nadzieję kreski w każdym możliwym kolorze świata :D




Naszykujmy więc sobie wybrane kolory cieni, miseczkę z odrobina wody, pędzelek do eyelinera i do dzieła!


  1. Jak już mamy przygotowane oko, maczamy pędzelek odrobinkę w wodzie


  1. Następnie na ten namoczony pędzelek, nabieramy cień do powiek czyli po prostu malujemy na mokro :) (jako pierwszego użyłam pomarańczowego cienia :)


  1. Następnie malujemy kreskę przy wewnętrznym kąciku :) (można nałożyć na naszą kreskę jeszcze odrobinkę cienia na sucho, aby kolor był bardziej wyrazisty )


  1. I kolejny kolor :) Jeżeli malujemy tym samym pędzelkiem, wycieramy go w wacik i ponownie maczamy pędzelek w wodzie i nabieramy wybrany odcień (u mnie fiolet)


  1. I nakładamy następny kolor :)


  1. Po wytuszowaniu rzęs i dodaniu białej kredki, powstała taka o to kolorowa kreska idealna na wiosenno-wakacyjne szaleństwo z makijażem! Co Wy na To?





Tym kolorowym akcentem życzę Wam Wesołych Świąt :) M