Strony

30 kwietnia 2014

MIĘTOWO – ZIELONY MAKIJAŻ NA WIOSNĘ!


Pisząc na temat kolorów oczu, tego co pasuje, bądź co nie pasuje, podkreśla i wydobywa nasze spojrzenie, wpadł mi do głowy pomysł zrobienia miętowo - zielonego makijażu dla brązowych oczu i nie tylko. Miętowy kolor kojarzy nam się głównie ze świeżością i dokładnie tak działa na naszych powiekach. Co prawda w najgorętszych trendach tego roku makijaż z miętą i zielenią nie zagościł, ale nie znaczy to że mamy odmawiać sobie takiego właśnie połączenia. I w tym przypadku chodzi mi nie tylko o nasze piękne oczy, ale i paznokcie! Mam dla Was dzisiaj podwójna propozycję: wiosenne oko i manicure! Zaczynamy zabawę?



Mięta na oku:

1. Na początek górna powiekę pokryłam miętowym cieniem




2. Następnie na dolną powiekę nakłożyłam ciemno-zielony




3. W wewnętrznym kąciku oraz do roztarcia ciemno-zielonego dokłożyłam kolor „groszkowy”




4. Przy linii rzęs namalowałam kreskę czarną kredką i roztarłam ją dokładnie, dokładając odrobinkę czarnego cienia




5. Następnie namalowałam drobniutką kreskę wzdłuż linii rzęs




6. Wytuszowałam rzęsy, dokleiłam sztuczne i dodałam białą kredkę w środku oka




I mamy gotowy makijaż! Teraz czas na paznokcie!




Do paznokci użyłam tym razem dwóch lakierów: ciemnej zieleni i można powiedzieć takiego miętowo-pistacjowego koloru


1. Krokiem pierwszym było pokrycie miętowym kolorem całych paznokci



Jak widać na zdjęciu jeden raz to za mało


2. Dlatego przemalowałam je dwa razy



Za drugim razem kolor jest już ładnie nasycony


3. Trzecim krokiem było zmatowienie miętowego koloru




4. Następnie przykleiłam taśmę tworząc na paznokciu pusty trójkąt 




5. I zamalowałam go ciemno-zielonym




Po odklejeniu taśmy pował matowo - błyszczący manicure! 




To samo powtórzyłam zresztą paznokci! 





I manicure gotowy! Jak Wam się podoba taki efekt?


A tak prezentuje się całość:







KOSMETYKI UŻYTE DO WYKONANIA MAKIJAŻU:

TWARZ:
- Podkład Maybelline Affinitone 03 Light
- Puder Pierre René - LOOSE POWDER 03
- Róż ESTEE LAUDER - Pure Color Blush – Peach Passion

OCZY:
- Prasowany matowy Glazel Visage nr 305
- Prasowany matowy Glazel Visage nr 317
- Prasowany matowy Glazel Visage nr 115
- Sztuczne rzęsy MAC 33 Lash

PAZNOKCIE:
- Golden Rose Rich Color nr 44
- Golden Rose Rich Color nr 18
- Vipera FOGGY TOP COAT 


Mam nadzieję, że nakłoniłam Was tym makijażem do eksperymentowania z kolorami! Całusy, M