Strony

27 kwietnia 2014

NOWA ODSŁONA BLOGA! CO WY NA TO?















Ostatnimi tygodniami rozmyślałam nad tym jak przerobić bloga i po ciężkich kombinacjach w końcu mogę Wam pokazać co takiego nabroiłam :) Czasem coś trzeba zmieniać, ale przede wszystkim chciałam, aby blog był bardziej funkcjonalny i przejrzysty, co mam nadzieję udało mi się osiągnąć :) Zapraszam tym razem na posta z opisem co się zmieniło :)

Pierwszą i chyba najbardziej widoczną rzeczą jest logo z paskiem stron wyświetlającym się tuż nad nim.



W pasku stron dodałam zakładkę "FAQ", żeby szybko i sprawnie móc odpowiedzieć Wam na pytania, które najczęściej mi zadajecie :) 





W zakładce kontakt pojawił się "formularz kontaktowy" i mam ogromną nadzieję, że dzięki niemu będę dostawać od Was więcej wiadomości :)


W pasku stron pojawia się również strona pod nazwą "portfolio". Odsyła ona do mojej strony internetowej, na której znajdują się efekty sesji bądź teledysków, przy których miałam okazję pracować

Zostawmy już pasek stron w spokoju i przejdźmy dalej :)

Kółeczka w nowej szacie bloga! A tych kółeczek jest całkiem sporo :) 

Zacznijmy może od daty, która właśnie w kółko została przeze mnie wciśnięta!


Kolejną rzeczą są ikonki społecznościowe obracające się po zaznaczeniu kursorem, bo przecież ile może być różnych dziwnych okienek typu "facebook" na blogu, prawda?


I ostatnie już kółka jakie znajdziecie to ikony udostępniania tuż pod postem. 
Zmienił się również napis "czytaj dalej", "strona główna" oraz "nowsze i starsze posty".



I przede wszystkim zmieniłam wygląd posta :)


Mam nadzieję, że podoba Wam się nowa odsłona bloga i już się zadomowiliście :) 
Jeżeli macie jakieś uwagi, bądź pomysły na to co można jeszcze poprawić lub dodać to dajcie znać! A już jutro post o brązowy oczach! Nie mogę się doczekać! Całusy, M