Strony

23 maja 2014

3 W 1 CZYLI PROPOZYCJA DLA OPADAJĄCYCH KĄCIKÓW I NIE TYLKO :)


Na początek można powiedzieć trochę prywaty :P Na prośbę koleżanki i czytelniczki bloga Malwiny mam dzisiaj dla Was makijaż dla opadających kącików. Nie jedna osoba je posiada i chciałaby pomalować się tak żeby je unieść (np. ja!) Uwielbiam takie kocie wręcz lekko skośne oczy, ale niestety matka natura nie zdołała mnie nimi obdarować i cóż... na własnym przykładzie pokażę Wam dzisiaj jak zrobić, żeby to odrobinkę zmienić i złudzić naszych obserwatorów :P Plan na dziś: jeden makijaż z drugiego czyli jak zamienić dzienny w wieczorowy przy opadającym kąciku :D



Na początek zajmijmy się okiem. Bez kresek, cudów i innych na razie, prosty do wykonania makijaż, który uniesie nasz kącik

1. Na całą powiekę górna i dolną nałożyłam lekko mieniący się satynowy cień w odcieniu jasnego fioletu.



2. Następnie dolna linię rzęs oraz zewnętrzny kącik podkreśliłam ciemniejszym fioletem




3. Dodałam odrobinę najciemniejszego koloru i powstało mi takie cieniowanie





4. Potem rzęsy mocno wykręciłam za pomocą zalotki




5. I jedynie w kąciku dokleiłam kilka rzęs w kępkach wciskając je pomiędzy rzęsy, tak że w ogóle ich nie widać (kępki kleimy na wytuszowane już rzęsy – lepiej się trzymają)





6. I oko gotowe! Ten makijaż sprawdzi się doskonale również przy opadającej powiece




Na usta nałożyłam odrobinę bezbarwnego błyszczyka i całość prezentuje się tak:



Następnym etapem, a dokładnie przeróbką makijażu jest domalowanie kreski. Instrukcja -> tutaj <-
Tym sposobem możemy łatwo wzmocnić nasz makijaż, bądź po prostu go zmienić :) Kreska nie sprawdzi się niestety przy opadającej powiece – kreską tylko ją podkreślimy.




Druga wersja makijażu już z kreską :)


I już ostatni etap, a dokładnie mały detal dzięki któremu ten dzienny makijaż można łatwo przerobić w wieczorowy :) Bordowa pomadka! (może być czerwona, bądź inna o wyrazistym kolorze np.: wasza ulubiona :)) 



Dostosowałam odcień pomadki do fioletowego odcienia oka co optycznie przyciemniło cały makijaż i sprawiło , że oko jest jeszcze bardziej wyraźne.

Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:

Twarz:
Podkład Maybelline Affinitone Light Sandbeige
Korektor pod oczy YSL Touche Eclat 
Glazel Visage Puder Fiksujący
Róż - Perełki Rozświetlające Avon
Bronzer - Ziemia Egipska Bi-Kor
Perełki brązujące Glazel Visage nr 1 (na kości policzkowej i pod łukiem brwiowym)

Oczy:
Paleta cieni Clinique Colour Surge Eye Shadow Quad - Choc Chip, Violet, Pink Choc, Blush Nude 
Cake eyeliner Kryolan
Tusz do rzęs Avon SuperShock 
Biała kredka Essence
Rzęsy Glazel Visage nr 016

Usta:
Błyszczyk Diamond Lipgloss Glazel Visage nr2

Mam nadzieję, że pomogłam tym postem wszystkim posiadaczkom opadających kącików :) Dajcie znać jak czujecie się w takim makijażu :) Do następnego, M!