Strony

6 maja 2014

CZAS WYGRZEBAĆ FARBKI Z SZAFY


Chanel Beaute 2014 SpringSummer Ready-to-Wear Makeup / makijażowa wersja M

Podczas ostatniego pokazu Chanel, poza pięknymi modelkami, perukami, które stały się inspiracją dla salonów fryzjerskich na całym świecie oraz charakterystycznymi lecz unowocześnionymi strojami, pojawiły się również komiksowe makijaże wykonane przez Vincenta Lappartienta. Propozycja makijażowa marki Chanel niekoniecznie nadaje się na makijaż dzienny, ale zdecydowanie przykuwa uwagę odważną kolorystyką i niepowtarzalnym kształtem. Wczoraj przypomniałam sobie o tym wydarzeniu i ponownie obejrzałam pokaz. Tak się zainspirowałam, że z rozpędu wygrzebałam farbki z szafy i jak widać zdążyłam się cała nimi ubrudzić :P Podczas całego zamieszania nie zapomniałam jednak o Was! Sfotografowałam nie tylko efekt końcowy, ale też poszczególne etapy.


No to bazgramy :D

1. Na początku zaczęłam od makijażu brwi oraz kreski




2. Następnie nałożyłam kilka ciapek w odcieniu czerwieni




3. Potem dołożyłam niebieski




4. Odrobinkę musztardowego




5. I zieleń!




6. Przedostatnim elementem było dorobienie kreski na dole




7. I w końcu finał czyli czarny Kohl do środeczka oka i rzęsy




Tak wyglądało to moje malowanie po kolei. Jak widać użyłam innych kolorów i zmieniłam ostateczny wygląd kreski, dzięki czemu nie powstał kropka w kropkę makijaż z pokazu Chanel, ale moja wariacka wersja.





Do wykonania makijażu użyłam farbek Aquacolor Kryolan w odcieniach 079, blau 1, Gr. 37, 509, 071 oraz sztucznych rzęs Glazel Visage nr 040.

Jak Wam się podoba taka zabawa makijażem? Całusy, M