Strony

28 maja 2014

NIEBIESKO - POMARAŃCZOWY ZAWRÓT GŁOWY!
























Witajcie w dzisiejszym poście :) Tym razem mam dla Was jak sam tytuł wskazuje pomarańczowo – niebieski makijaż ( czy odwrotnie :)) krok po kroku. Była już kreska malowana cieniem, była też ta klasyczna z użyciem eyelinera, a tym razem postanowiłam połączyć obie z dawką makijażowo - modnego pomarańczu, który zawojował tegoroczne pokazy mody. Jesteście ze mną? Mam nadzieję że TAK :D



Krok pierwszy: nakładamy pomarańcz na całą powiekę górną




Krok drugi: malujemy czarną kredką dolną powiekę




Krok trzeci: malujemy niebieską kreskę cieniem do powiek na mokro (lub eyelinerem) i czarnym cieniem rozcieramy kredkę na dolnej powiece (zamknęłam to w jednym punkcie ponieważ przy zewnętrznym kąciku musimy uważać żeby czarnego nie nałożyć za dużo, aby linia naszej niebieskiej kreski była widoczna)




Krok czwarty: na niebieskiej kresce malujemy czarną bardzo cieniutką eyelinerem




Krok piąty: tuszujemy rzęsy, malujemy czarną kreskę w środku oka (użyłam do tego czarny kajal) i (jeżeli macie ochotę) doklejamy sztuczne rzęsy




Makijaż mamy już gotowy :) Jak Wam się podoba takie kolorowe szaleństwo? Jak patrzę na ten makijaż to trochę przypomina mi makijaże egipskie, ale tylko z formy, a Wam?




Lista produktów użytych do wykonania makijażu (oczy tym razem tylko Glazel Visage):


TWARZ: 

Podkład GV Anti-shine Control nr 1 (pokryłam nim całą twarz)

Puder fiksujący GV (dokładnie matowi całą buzię)

Korektor YSL Touch Eclat (pod oczami, na brodzie, przy nosku, wzdłuż noska, odrobinę na kości policzkowej)

Puder w perełkach nr 1 i 2 GV (różowy na kości policzkowej, biały nad kością policzkową i pod łukiem brwiowym)

Bronzer – Bi-kor Ziemia Egipska (pod kością policzkową dla większego uwydatnienia)


OCZY:

Cień prasowany matowy GV nr 105 (pomarańcz pokrywający całą powiekę)

Cień prasowany matowy GV nr 112 (niebieska kreseczka)

Cień prasowany matowy GV nr S60 (czarny cień nałożony na kredkę)

Czarna kredka GV 

Czarny tusz do rzęs GV

Sztuczne rzęsy GV nr 016 (baaardzo długie)

Czarny Kajal ( http://images.okazje.info.pl/p/uroda/4918/hashmi-kajal-arabski-kohl-czarny-100-oryginalny.jpg  )


USTA:

Pomadka do ust Kryolan LC007


A już niedługo będę miała dla Was niespodziankę :) Do następnego, Całusy M