Strony

1 czerwca 2014

DZIEŃ DZIECKA - KONKURS Z GLAZEL VISAGE


Z okazji Dnia Dziecka (i nie tylko) witajcie w (już mogę to napisać :)) konkursowym poście! Nie mogłam się doczekać tego konkursu oraz momentu, w którym będę mogła opowiedzieć co takiego nabroiłam ostatnio i niestety musiałam to przed Wami zataić, ale tylko na chwilkę :) Otóż mamy nowe wakacyjne makijażowe zdjęcia dla marki Glazel Visage, w związku z czym mam dla Was wakacyjny konkurs z bardzo fajnymi nagrodami :) 




ZASADY KONKURSU:


1. Polub Fanpage Glazel Visage

2. Polub Fanpage Martyna Molenda Make-up

3. Udostępnij konkursowy link na swoim facebook'owym profilu

4. Napisz pod postem, który zestaw kosmetyków chciałabyś/chciałbyś otrzymać i wymyśl wakacyjne hasło reklamowe dla marki Glazel Visage pisząc je drukowanymi literami



DO WYGLRANIA SĄ 4 ZESTAWY KOSMETYKÓW GLAZEL VISAGE:


Zestaw 1 – 2x paleta elipsa 6 kolorów w letnich, intensywnych barwach 

Zestaw 2 – 1x paleta elipsa 6 kolorów w letnich, intensywnych barwach + 2x nowy kamuflaż w       słoiczku 15g 

Zestaw 3 – potrójna paleta elipsa + puder fiksujący 

Zestaw 4 – potrójna paleta elipsa + puder w perełkach

Najciekawsze wymyślone przez Was hasła zostaną nagrodzone zestawami kosmetyków, a dodatkowo najlepsze hasło zostanie umieszczone na wakacyjnych zdjęciach marki Glazel :) 






















Ogłoszenie wyników 8 Czerwca 2014 roku o godzinie 18 :) Mam nadzieję, że będziemy się dobrze bawić! Całusy, M