Strony

22 czerwca 2014

KATE HUDSON OSCARS 2014
























Co prawda emocje po ostatniej gali rozdania Oskarów już minęły, ale postanowiłam Wam ją odrobinkę przypomnieć i odtworzyć makijaż jednej z moich ulubionych aktorek. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam filmy z Kate Hudson. Najczęściej gra co prawda w komediach romantycznych, których nie jestem wielką fanką, ale z nią te filmy jakoś bardziej mi się podobają :) Spodobał mi się również nie tylko makijaż, ale i manicure, który miała na gali więc i to postanowiłam odtworzyć w nieco dziwny sposób. Ciekawi?




Kate Hudson Oscars 2014 - złoty french manicure

Zacznę od zdobienia pazurków. Pobiegłam do swojej szafeczki z lakierami poszukać czegoś co pasowało by do odtworzenia manicuru Kate i niestety okazało się, że nie mam perłowego beżu :O Znalazłam z to cień do powiek Loreal Color Infallible Hourglass Beige 002 i stwierdziłam "a co mi tam... nałożę na paznokcie" :D





Tak więc zaczynamy zabawę :)

KROK PIERWSZY

Na początek pokryłam końcówkę paznokci (tak jak przy malowaniu białego french manicure) lakierem bazowym beżowym






KROK DRUGI

Poczekałam aż lakier troszkę przeschnie (do tego stopnia żeby dalej był lepki ale nie tak bardzo płynny jak tuż po nałożeniu) i nałożyłam cień za pomocą pacynki delikatnie wklepując






KROK TRZECI

Po powtórzeniu tego na wszystkich paznokciach pomalowałam je bezbarwnym lakierem





I GOTOWE :)




Oczywiście nie musicie tak kombinować jak ja, ale jakbyście w domku nie miały tego lakieru, którym macie ochotę umalować pazurki to zawsze znajdzie się jakaś alternatywa :P


Zabierzmy się teraz za makijaż :)


KROK PIERWSZY

Na całą górna powiekę nałożyłam cień Loreal Color Infallible omijając zewnętrzny kącik




KROK DRUGI

Następnie w zewnętrznym kąciku i na dolnej powiece dodałam złoto-brązowy cień (najciemniejszy z paletki)





KROK TRZECI

Również w tym samym miejscu co w drugim kroku dodałam czarny (tak dosyć oszczędnie, żeby jedynie przyciemnić)




KROK CZWARTY

Namalowałam czarną kreskę wzdłuż linii rzęs




KROK PIĄTY

Roztarłam czarna kreskę suchym pędzelkiem i dołożyłam na nią odrobinę czarnego cienia przeciągając na wewnętrzny kącik, żeby zrobić takie kocie oczko troszkę




KROK SZÓSTY

Namalowałam cieniutką, jedynie podkreślającą kreskę wzdłuż linii górnych rzęs eyelinerem, również przeciągając ja do wewnętrznego kącika




KROK SIÓDMY

Wytuszowałam rzęsy, dokleiłam po cztery kępki rzęs w zewnętrznym kąciku i dołożyłam Hashmi Kajal na linii wodnej oka i gotowe :)




I makijaż tak naprawdę pasujący i przepięknie podkreślający każdy kolor oczu już gotowy :) Specjalnie dla Was szybkim ruchem myszki zmieniłam kolor oczu, więc możecie zobaczyć jakby to wyglądało w każdej wersji i przy okazji mnie w innych oczkach :P



























KOSMETYKI UŻYTE DO MAKIJAŻU:

TWARZ:

- Podkład Maybelline Affinitone 03 Light Sandbeige
- Puder Mineralny Glazel Visage nr 9
- Bronzer Bi-Kor Ziemia Egipska
- Róż Mineralny Glazel Visage nr 7
- Korektor pod oczy Kryolan (z kółka trzech korektorów żółty)

OCZY:

- Loreal Color Infallible Hourglass Beige 002
- Estee Lauder 35 Hot Cinnamon
- Hashmi Kajal
- Cień prasowany matowy Glazel Visage S60
- Tusz do rzęs Queen Size Joko ( dostałam gratis przy zakupach i naprawdę odradzam... nie jest fajny :( )

USTA:

- Bourjois Eau De Gloss nr 15 (ale tylko odrobinkę)


Do następnego, M :)