Strony

28 czerwca 2014

KHLOE KARDASHIAN OSCARS 2014
























Jak już zaczęłam szaleć z Oskarowymi makijażami, to jeszcze odrobinkę Was nimi pomęczę :) Tym razem postanowiłam zrobić makijaż inspirowany Khloe Kardashian. Delikatne oczy podkreślone głównie rzęsami i bordowa pomadka dodająca elegancji i odrobinę tajemniczości. Na końcu posta znajdziecie również moją stylizację do tego makijażu (nie żebym bawiła się w szafiarkę, ale jakoś tak wyszło :)) 





Zacznijmy (jak zresztą zawsze :P) od oka :D

KROK PIERWSZY

Na środek górnej i dolnej powieki dociągając lekko do wewnętrznego kącika oka nałożyłam taki złoto-brązowy cień





KROK DRUGI

W wewnętrznym kąciku dołożyłam odrobinkę białego





KROK TRZECI

W zewnętrznym kąciku na górnej i dolnej powiece użyłam odrobinki bordowego (odrobinkę, żeby makijaż oka nie był zbyt intensywny)





KROK CZWARTY

Przy linii rzęs namalowałam cieniutką kreseczkę czarnym cieniem (ledwo widoczną, tylko aby podkreślić)





KROK PIĄTY

Wytuszowałam rzęsy, dodałam białą kredkę na linii wodnej oka, dokleiłam sztuczne rzęsy na przezroczystym pasku i gotowe :)





Troszkę po macoszemu potraktowałam oko, ale w tym makijażu własnie o to chodzi. Piękne długie rzęsy i naprawdę niewielkie podkreślenie oczu :) Zabierzmy się za usta :)


KROK SZÓSTY

Na początku pokryłam je bordową konturówką odrobinę jaśniejszą od pomadki





KROK SIÓDMY

Następnie zamalowałam cale usta nawilżającą bordową pomadką





KROK ÓSMY

I dodałam troszkę błyszczyka żeby się świeciły



I tak naprawdę makijaż już gotowy :) 



























Teraz czas na moją szafiarską zabawę :) Tak bardzo spodobała mi się sukienka, że postanowiłam Wam ja pokazać :) To koronkowe pod górną częścią stroju to mój biustonosz... dlatego tak, ponieważ po prostu dosyć intrygująco wygląda. Przynajmniej moim zdaniem :P





Sukienka: Jazzz Byy Nigchtt (niedługo w sprzedaży)
Buty: Christian Louboutin (aż milo było takie cacuszka założyć hihi <szyderski uśmiech> :))


KOSMETYKI UŻYTE DO WYKONANIA MAKIJAŻU:


TWARZ:

- Podkład Kryolan Ultrafoundation nr FS 38
Puder Pierre Rene Loose Powder 03
- Korektor Kryolan Ultrafoundation - 3 – odcień żółty
- Róż do policzków Estee Lauder Signature Silky Powder Blush 11 Nude Rose
- Bronzer Bi-Kor Ziemia Egipska

OCZY:

- Cień prasowany perłowy Glazel Visage nr: 1, 12, 72
- Cień prasowany matowy Glazel Visage nr: S60
- Sztuczne rzęsy Misslyn nr 03
- Biała kredka Prestige
- Tusz do rzęs Avon SuperShock black

USTA:

- Konturówka ArtDeco Soft Lip Liner Waterproof nr 19
Pomadka do ust Sephora Rouge R39 Super hot
- Błyszczyk do ust Inglot Sleeks Lip Gloss 59



Zapraszam na mój instagram: http://instagram.com/martyna_molenda -  znajdziecie tam zdjęcia z postów oraz inne różności :)

Zapraszam również na mój profil Google + https://plus.google.com/+MartynaMolenda/posts?hl=pl na którym na bieżąco będziecie odbierać informacje o nowym poście :)


Miłego wieczoru Wam życzę Robaczki!