Strony

9 czerwca 2014

KOLOROWY ZAWRÓT GŁOWY























Jak już wczoraj zapowiadałam, mam dla Was dzisiaj makijaż krok po kroku wykonany własnie paletką, której recenzje wczoraj naskrobałam (KLIKNIJ TUTAJ). Mimo tego, że paletka zawiera mój ukochany turkus to postanowiłam dodać go tylko odrobinkę i skupiłam się na złocie :) Przejdźmy zatem do makijażowania :D


KROK PIERWSZY

Całą górną oraz dolna powiekę pokryłam złotym odcieniem (tym razem nie nałożyłam na bazę, ale na korektor po oczy)




KROK DRUGI

Na załamanie powieki nałożyłam cień cappuccino i roztarłam go ku górze oraz skroni





KROK TRZECI

Na załamanie, tylko na troszkę mniejszej powierzchni nałożyłam najciemniejszy cień z paletki i roztarłam





KROK CZWARTY

Odrobinkę najciemniejszego cienia dodałam w kąciku dolnej powieki




KROK PIĄTY

Namalowałam kreskę kredką Turquoise Burst





KROK SZÓSTY

Namalowaną kreseczkę pokryłam turkusowym cieniem (kolor się złączył z kredką oraz złotem i zrobił się odrobinkę zielonkawy)




KROK SIÓDMY

Dodałam drugą czarną kreskę eyelinerem - cieniutką przy samych rzęsach (można ten krok pominąć i eyeliner zastąpić odrobinką czarnego cienia przy linii rzęs)




KROK ÓSMY

Podkręciłam rzęsy zalotką




KROK DZIEWIĄTY

Wykończylam makijaż tuszując rzęsy, doklejając sztuczne i malując biała kredką na linii wodnej oka



+ zdjęcie bez rzęs w świetle dziennym



KROK DZIESIĄTY

Usta pomalowałam cielistą beżową konturówką




KROK JEDENASTY

Nałożyłam bardzo świecący beżowy błyszczyk





I w końcu całość makijażu :))




























i jeszcze całość makijażu w świetle dziennym (zdjęcie wykonane telefonem)





Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:

TWARZ:

Podkład Maybelline Affinitone 03 Light Sandbeige
Podkład Ultrafoundation Kryolan (do krycia syfków :P)
Puder Pierre Rene Loose Powder 03
Korektor Kryolan Ultrafoundation - 3 – odcień żółty
Róż do policzków Chanel Joues Contraste Horizon
Bronzer Bi-Kor Ziemia Egipska

OCZY:

Poczwórna paletka cieni Avon Glow Teal
Tuskusowa neonowa konturówka Avon Turquoise Burst
Płynny eyeliner w pisaku Avon 
Tusz do rzęs Avon SuperShock czarny
Biała kredka Prestige
Sztuczne rzęsy Glazel Visage  nr 016

USTA:

Konturówka do ust Inglot Full Metal Lipliner nr 852
Błyszczyk do ust Diamond Lip Gloss Glazel Visage nr 5


Muszę Wam powiedzieć, że mimo iż ten makijaż jest dosyć mocny, jest również rześki i doskonale się w nim czułam :) A Wam jak się podoba? Do następnego! Całusy, M