Strony

17 czerwca 2014

PASTELOWO-BŁYSZCZĄCE OCZY

Już kiedyś bawiłam się wieżyczką orient GV i wymalowałam wtedy dla Was różowe oczko ( LINK :)) Tym razem postanowiłam odwrócić kolory i zrobić bardziej pastelowy makijaż połączony z intensywnym fioletem. Nie są to co prawda kolory, które królowały na tegorocznych wybiegach, ale za to idealne na letnie wieczory :) Tak szczerze Wam powiem, że dopiero ostatnio przekonałam się do pasteli (wręcz dostałam bzika na ich punkcie głównie na paznokciach). Zawsze byłam miłośniczką intensywnych barw, ale dałam się porwać pastelom i mam nadzieję że Was również z nimi polubię :)


Na początek pokażę wam, których odcieni z wieżyczki użyłam :) Cała wieżyczka wygląda tak:


























Po lewej w cieniu, po prawej w słońcu.


Wybrałam z niej trzy cienie : błękitny ze złotymi drobinkami (na samej górze) , taki złoto-różowy (na samym dole) i intensywny fiolet :)














Po nałożeniu na dłoń bez użycia bazy wyglądają tak:

















Po lewej w cieniu, po prawej w słońcu - w obu przypadkach połysk jest bardzo intensywnie przyjemny :))

Jak już wszystko wiemy to może czas zacząć makijaż :)


KROK PIERWSZY

Na górną powiekę nałożyłam pastelowy niebieski cień omijając wewnętrzny kącik oka




KROK DRUGI

W wewnętrznym kąciku dołożyłam ten złoto-różowy odcień




KROK TRZECI

Dolną powiekę pokryłam fioletowym cieniem (nałożyłam go też odrobinkę uważając żeby nie  wsypać sobie do oka na linię wodną oka i ku mojemu zaskoczeniu nawet ładnie się na niej trzymał)




KROK CZWARTY

Namalowałam kreskę czarnym eyelinerem robiąc taki "dzióbek" w wewnętrznym kąciku oka




KROK PIĄTY

Wytuszowałam rzęsy i dokleiłam sztuczne żeby ładnie wyglądały na zdjęciu




A tak prezentował się cały makijaż :)

























KOSMETYKI UŻYTE DO WYKONANIA MAKIJAŻU:

TWARZ:

- Podkład Maybelline Affinitone 03 Light Sandbeige
Puder Pierre Rene Loose Powder 03
- Korektor Kryolan Ultrafoundation - 3 – odcień żółty
- Róż do policzków Chanel Joues Contraste Horizon
- Bronzer Bi-Kor Ziemia Egipska

OCZY:

- Trzy wcześniej opisane cienie sypkie z wieżyczki Glazel Visage Orient
- Cake eyeliner Kryolan
- Tusz do rzęs Avon SuperShock black
- Rzęsy Glazel Visage nr 016

USTA:

- Konturówka Inglot Metal Lip Liner nr 852
- Błyszczyk Glazel Visage Diamond Lip Gloss nr 5


Zapraszam również do poczytania więcej o wieżyczce:
http://martynamolenda.blogspot.com/2014/02/rozowo-mi.html

Oraz makijażu inspirowanym Beyonce:
http://martynamolenda.blogspot.com/2014/03/makijaz-inspirowany-beyonce.html


A już jutro następna recenzja kosmetyków Lichtena :) Pastelowe całusy, M