Strony

4 czerwca 2014

RITA ORA – TUNING MAKEUP Z CIENIAMI GLAZEL


Wszyscy w jakiś sposób kochamy celebrytów :) Jedni grają w filmach, które uwielbiamy oglądać, inni nagrywają płyty, których słuchamy, a jeszcze inni demonstrują na swoich twarzach inspirujące makijaże. Moją dzisiejszą inspiracją stał się makijaż Rity Ory, który zaprezentowała na Grammy Awards 2014 i w związku z tym postanowiłam zrobić dla Was odrobinkę zmienioną wersję (trochę podrasowałam kolory) jej makijażu :) Makijażowa fantazja na dziś: fiolety i róże!




Na początku jak zawsze zaczęłam o oka :)

Krok pierwszy

Zamalowałam oczy czarną kredką




Krok drugi

Roztarłam kredkę czystym pędzelkiem (bez żadnego cienia!)




Krok trzeci

Na czarną kredkę nałożyłam fioletowo-niebieski cień (to można powiedzieć taki cień kameleon troszkę - ciężko uchwycić jego kolor bo w każdym świetle wygląda inaczej, a aparat średnio to oddaje (albo fotografowi "czytaj - mnie - brakuje umiejętności)" - raz jest bardziej fioletowy - raz bardziej niebieskawy- generalnie rewelacyjny! Uwielbiam ten odcień)




Krok czwarty

Granice cienia fioletowo-niebieskiego roztarłam różem i na górnej i na dolnej powiece




Krok piąty

Namalowałam kreskę czarnym eyelinerem INSTRUKCJA TUTAJ




Krok szósty

Wytuszowałam rzęsy, dokleiłam sztuczne i dodałam czarny kajal w środku oka




Ale brakuje nam jeszcze ust :)

Na usta nałożyłam różową pomadkę wymieszaną z odrobinką wazeliny (wazelina sprawia że pomadka staje się bardziej lepka – ja osobiście lubię taki efekt - chociaż nie ze wszystkimi pomadkami to działa )




Małe zestawienie :)




A tak prezentuje się całość :D



Kosmetyki użyte do wykonania makijażu:

TWARZ:

Podkład Maybelline Affinitone 03 Light Sandbeige
Podkład Ultrafoundation Kryolan (do krycia syfków :P)
Puder Pierre Rene Loose Powder 03
Korektor Kryolan Ultrafoundation - 3 – odcień żółty
Róż do policzków Chanel Joues Contraste Horizon
Bronzer Bi-Kor Ziemia Egipska

OCZY:

Cień wypiekany Glazel Visage nr 08 i 09
Cake Eyeliner Kryolan
Tusz do Rzęs Avon SuperShock
Sztuczne rzęsy Glazel Visage 040
Czarny Kajal ( http://images.okazje.info.pl/p/uroda/4918/hashmi-kajal-arabski-kohl-czarny-100-oryginalny.jpg )

USTA:

Wazelina – Ziaja
Pomadka Kryolan LC002


Podsumowując - użyłam innych kolorów niż makijażyści Rity, ale mnie się podoba takie zestawienie, a Wam? Lubicie takie kolory ? Ja muszę się przyznać do jednego. Pomadka bardzo mi się podoba, ale niestety równie bardzo nie lubię malować się takim kolorem... wolę czerwień albo wampirze bordo, bo przecież każdy lubi co innego, a Wy :) Całusy, M