Strony

7 lipca 2014

AMBASADORKA PIERRE RENE I MIYO - PIERWSZA PACZKA


Jak śledzicie mojego Facebooka, Instagram czy Google+ to zapewne widzieliście, że zostałam jedną z siedmiu ambasadorek wyłonionych w konkursie na makijaż oraz Chart Face Pierre René i Miyo. Już przyszła pierwsza paczka, której nie mogłam się doczekać!!! :) W dzisiejszym poście pokażę Wam co za skarby do malowania i testowania się w niej znajdują :) 




Zacznę najlepiej od początku i pokażę Wam już oficjalnie na blogu moją pracę konkursową robioną na wariackich papierach, bowiem o konkursie przeczytałam dwa dni przed jego zakończeniem, a zgłoszenie wysłałam 15 minut przed północą ostatniego dnia :) 




Tak wyglądały moje dwie prace konkursowe czyli Chart Face oraz makijaż (zdjęcie wykonane w świetle dziennym). Przejdźmy jednak do skarbów znajdujących się w paczce!



LAKIERY DO PAZNOKCI MIYO MINI DROPS




Odcienie( od prawej ) : 170 White Swan, 169 Cosmic Pink Dust, 167 Diamond & Rouge, 165 Sweet Carrot, 159 Jonquil 



LAKIERY DO PAZNOKCI PIERRE RENÉ TOM FLEX LONGLASTING




Odcienie ( od lewej ): 07 Kiwi Coctail, 02 Sand Effect, 05 Sand Effect



BŁYSZCZYKI MIYO MINI GLOSS




Odcienie ( od lewej ): 04 Poppy, 19 Amaryllis, 12 Hyacinth, 20 Orchid, 03 Jasmin



PIERRE RENÉ PROFESSIONAL EYEBROW SET




Zawiera trzy cienie, wosk oraz pędzelek z dwiema końcówkami



PIERRE RENÉ PROFESSIONAL ADVANCED LIFT FOUNDATION




Odcień 05 Natural 



PIERRE RENÉ POMADKA HYDRA ELEGANCE




Odcień 06 Wild Orchid



PIERRE RENÉ PROFESSIONAL POMADKA NATURAL




Odcień 09 Nude



MIYO CHEEKY BLUSH




Odcień 04 Apple



PIERRE RENÉ PROFESSIONAL BRONZING POWDER




Odcień No.01 Light Bronze



MIYO COMFORT CARE



Krem koloryzujący SPF 15 no.02



PIERRE RENÉ PROFESSIONAL LASH CREATOR XXL MASCARA




Czarna



PIERRE RENÉ PROFESSIONAL AQUA SPORT 100% WATERPROOF




Czarna


MIYO EYE DO! SHADOW BASE




I to by w sumie było na tyle z produktów z pierwszej paczki :) Tak byłam ich ciekawa, że makijaż który mam na sobie w dzisiejszym poście wykonałam właśnie nimi ( z wyjątkiem pudru i korektora bo tego nie było w przesyłce ale za to wraz z pazurkami :)). 





TWARZ:

- PIERRE RENÉ PROFESSIONAL ADVANCED LIFT FOUNDATION
- PUDER PIERRE RENÉ LOOSE POWDER 03
- PIERRE RENÉ PROFESSIONAL BRONZING POWDER 01
- MIYO CHEEKY BLUSH 04 APPLE
- KOREKTOR MAX FACTOR MASTER TOUCH IVORY

OCZY:

- ZWRACAJĄC UWAGĘ NA TO, ŻE NA RAZIE NIE MAM CIENI OBU FIRM TO MUSNĘŁAM JE ODROBINKĘ RÓŻEM I CIENIEM Z PALETKI DO BRWI :)
- PIERRE RENÉ PROFESSIONAL EYEBROW SET
- PIERRE RENÉ PROFESSIONAL AQUA SPORT 100% WATERPROOF

USTA:

- PIERRE RENÉ PROFESSIONAL POMADKA NATURAL 09 NUDE
- BŁYSZCZYKI MIYO MINI GLOSS 03 JASMIN


Mogę Wam powiedzieć, że jeden z produktów już mi się spodobał :) Niedługo recenzje :)