Strony

20 lipca 2014

LETNIE ORZEŹWIENIE Z CIENIAMI "VIPERA"


Wakacyjne upały potrafią zajść za skórę (chociaż ja je bardzo lubię) i czasem przydaje się odrobina orzeźwienia, a co jest bardziej orzeźwiającego niż mięta? Moim zdaniem mało jest tej konkurencji, dlatego własnie postanowiłam zrobić rześki miętowy makijaż! Co Wy na to?




KROK PIERWSZY

Całą powiekę pokryłam bazą pod cienie




KROK DRUGI

W wewnętrznym kąciku oraz pod łukiem brwiowym nałożyłam beżowy cień co powiek z drobinkami




KROK TRZECI

Całą górną powiekę oraz dolną pokryłam miętowym cieniem




KROK CZWARTY

Na środku górnej powieki nałożyłam zieleń




KROK PIĄTY

Dodałam tusz do rzęs, sztuczne rzęski i beżową kredkę na linii wodnej oka





KROK SZÓSTY 

Na usta nałożyłam balsam




KROK SIÓDMY

Na balsam nałożyłam lekką pomadkę (zrobiłam tak dlatego ponieważ odpowiadał mi kolor, a ta pomadka w żaden inny sposób nie chce wyglądać... jakoś tak się brzydko osadza na ustach :( )




I mamy gotowy lekki wakacyjny makijaż :))





KOSMETYKI UŻYTE DO WYKONANIA MAKIJAŻU:

TWARZ:

- Podkład Glazel Visage Anti-Shine Control
- Kamuflaże Glazel Visage zastosowane również jako korektor pod oczy
- Puder Fiksujący Glazel Visage
- Bronzer Pierre René Professional 01 Light Bronze
- Róż do policzkóPür Minerals Exotic Rocks Różowy
- Rozświetlające kuleczki Glazel Visage nr 1

OCZY:

- Cienie do powiek Vipera Cosmetics YOUnique 96, 76 oraz NeoJOY 923
- Tusz do rzęs Pierre René Professional Lash Creator XXL Mascara
- Kredka do brwi Catrice Eye brow stylist
- Żel do brwi Catrice Lash Brow Designer
- Sztuczne rzęsy Ardell Natural Lashes Demi Wispies Black
- Kredka kremowa na linii wodnej oka Ikebana Vipera Cosmetics 264
- Baza pod cienie Miyo Eye Do!

USTA:

- Balsam do ust Eos
- Pomadka do ust Joko Color&Shine Colour Lip Balm 05


Ja Wam się podoba taka mięta na oku? Dajcie znać! Do następnego :)