Strony

6 lipca 2014

MAKIJAŻ W STYLU BEYONCE DLA BRĄZOWOOKICH


Witajcie w dzisiejszym niedzielnym poście. Ty razem postanowiłam zrobić makijaż inspirowany Beyonce skierowany główne do posiadaczek brązowych oczu. Jak już się mogłyście dowiedzieć z postu o tym własnie ciemnym kolorze tęczówki KLIK granat jest najlepiej podkreślającym kolorem brązu tęczówki. Makijaż będzie prosty, podkreślający, tym razem bez żadnych kresek :)




KROK PIERWSZY

Wewnętrzny kącik i miejsce pod łukiem brwiowy pokryłam beżowym cielistym cieniem 




KROK DRUGI

Na całą górna powiekę nałożyłam jako bazę ciemny granatowy matowy cień i dodałam go troszkę przy lini rzęs na dolnej powiece dokładnie rozcierając brzegi 




KROK TRZECI

Tylko na górnej ruchomej powiece oraz przy linii rzęs na dolnej powiece nałożyłam na mokro wypiekany granatowy cień uważając żeby nie było odciętej linii cienia, żeby stapiał się w miarę z matowym 




KROK CZWARTY

Na załamaniu powieki  i w zewnętrznym kąciku dodałam taki kolor fioletowy (cień wypiekany nałożony na sucho - tylko troszeczkę)




KROK PIĄTY

Wytuszowałam rzęsy, dołożyłam białą kredkę na linii wodnej oka i przykleiłam sztuczne rzęsy na przezroczystym pasku :) I tyle :)




Tak prezentował się cały makijaż:




I w świetle dziennym :) Oko bez przyklejonych rzęs i całość :)







Jak widzicie w świetle dziennym jest bardziej niebieskawy, ale po jakimś czasie utlenia się na oku i ma ciemniejszy odcień. Na zdjęciach w świetle dziennym nie mam pomalowanych ust. Granatowy, jeszcze do tego lekko połyskujący przepięknie podkreśla brązowe oczy i naprawdę rewelacyjnie czułam się w tym makijażu. Jest to jeszcze makijaż powiększający oczy, więc jeżeli macie ochotę można też podmienić kolor na inny (jeżeli macie inny kolor tęczówki bądź granat Wam się nie podoba) i zrobić sobie mega wielkie oczyska :) 

KOSMETYKI UŻYTE DO WYKONANIA MAKIJAŻU:

TWARZ:

Podkład : wymieszane Maybelline Affinitone 03 light sandbeige i Paese podkład Lush Satin złoty beż 23
Puder Pierre Rene Loose Powder 03
Korektor Kryolan Ultrafoundation - 3 – odcień żółty
- Róż do policzków Estee Lauder Signature Silky Powder Blush 11 Nude Rose
Bronzer Bi-Kor Ziemia Egipska

OCZY:

- Cień wypiekany terracota Glazel Visage nr: 11, 22
Cień prasowany matowy Glazel Visage nr: 332, H4
Sztuczne rzęsy Misslyn nr 03
Paletka do brwi Avon
Tusz do rzęs Avon SuperShock black

USTA:

- Kredka Inglot Metal Lipliner nr 852
- Błyszczyk Collistar Supergloss 06 Pastel Toffee


Milej niedzieli i do następnego !