Strony

14 lipca 2014

ODROBINA RÓŻU - KROK PO KROKU


W miedzy czasie recenzowania i wymyślania wielobarwnych makijaży, postanowiłam wrócić do nieco odmienionej klasyki. Zakasam więc rękawy i do dzieła! Temat na dziś: Podkreślone oko z różowymi dodatkami!




Zaczynamy jak zawsze od oczu :)

KROK PIERWSZY

Nałożyłam perłowy pudrowy róż na całą górną powiekę dokładnie rozcierając




KROK DRUGI

Przy linii rzęs na górnej powiece namalowałam czarnym cieniem kreskę rozcierając ją (tym razem bez eyelinerów)




KROK TRZECI

Na dolnej powiece namalowałam dosyć mocną kreskę czarną kredką




KROK CZWARTY

Roztarłam kredkę i nałożyłam odrobinę czarnego cienia wyciągając go troszkę w stronę  skroni




KROK PIĄTY 

Wytuszowałam rzęsy, dokleiłam sztuczne i dodałam Hashmi Kajal na linii wodnej oka




KROK SZÓSTY

Na usta nałożyłam różową nawilżającą pomadkę o dosyć intensywnym odcieniu (bez konturówek niczego)




KROK SIÓDMY

Pazurki pomalowałam różowym lakierem




Tak prezentuje się cały makijaż:





KOSMETYKI UŻYTE DO WYKONANIA MAKIJAŻU:

TWARZ:

- Podkład Glazel Visage Anti-Shine Control nr 02
- Korektor Catrice Cosmetics Camouflage Cream 010 Ivory
- Puder Fixujący Glazel Visage
- Bronzer Bi-Kor Ziemia Egipska
- Róż Chanel Joues Contraste 82 Reflex

OCZY:

- Różowy pastelowy cień z wieżyczki Glazel Visage Orient
- Baza pod cienie Miyo Eye DO!
- Czarny cień prasowany matowy Glazel Visage
- Czarna kredka Prestige
- Sztuczne rzęsy Misslyn 03
- Tusz do rzęs Aqua Sport 100% Waterproof Pierre René Professional
- Hashmi Kajal
- Paletka do brwi Pierre René Professional

USTA:

- Pomadka Vipera Just Lips s.019

PAZNOKCIE:

- Astor Fashion Studio 281 Teke Sunset


Do następnego!