Strony

24 lipca 2014

PIERRE RENÉ PALETTE MATCH SYSTEM


Jak już obiecywałam i zapowiadałam na FB wczoraj - wrzucając swoje, bardzo kiepskiej jakości selfie, mam dla Was dzisiaj makijaż i zarazem prezentacje paletki do makijażu Pierre René Palette Match System. Na wstępie powiem Wam jedno... bardzo mi się ona podoba :D

Palette Match System to nowe palety cieni od marki Pierre René dzięki którym możemy skompletować nasze ulubione kolory :) Są to magnetyczne wkłady z cieniami i można je przestawiać oraz uzupełniać w dowolny sposób. Są dostępne w dwóch rozmiarach: paleta 10 wkładów (cena 89,99 zł) i paleta 6 wkładów (cena 59,99 zł). Ich premiera odbyła się wczoraj i już są w sprzedaży! Więcej informacji na temat palet znajdziecie w prezentacji firmy Pierre René:




A tu zdjęcie palety dziesięciu wkładów z 12 cieniami, które znajdowały się w paczce :) 




Nie będę robiła całego posta z jej recenzją, powiem jedynie tyle, że naprawdę przypadła mi do gustu i bardzo dobrze robiło mi się tymi cieniami makijaż :) 

Przejdźmy do makijażu :)

KROK PIERWSZY (będzie ich trochę :P)

Na środek powieki nałożyłam różowy




KROK DRUGI

Następnie dodałam niebieskiego (po wymieszaniu tych dwóch barw ten niebieski zrobił się bardziej fioletowy :))




KROK TRZECI

W zewnętrznym kąciku nałożyłam czarny cały czas go rozcierając, żeby nie zrobiła się wyraźna granica




KROK CZWARTY

Na brzegi czarnego nałożyłam szary i roztarłam dokładnie




KROK PIĄTY

Na szary (dalej rozcierając) nałożyłam srebrny, żeby mi tam delikatnie błysnęło




KROK SZÓSTY

Bliżej wewnętrznego kącika nad załamaniem powieki dołożyłam jasnego fioletu (można powiedzieć taki srebrno-fioletowy) 




KROK SIÓDMY

Na dolnej powiece bliżej wewnętrznego kącika dodałam odrobinkę fioletu (ależ namieszałam w tym makijażu)




KROK ÓSMY

W wewnętrznym kąciku nałożyłam pastelowy błyszczący róż




KROK DZIEWIĄTY

Wytuszowałam rzęsy, dokleiłam sztuczne i dodałam Kajal na linię wodną oka




Jak widzicie przez natłok kolorów może i nie widać tak bardzo różnic między nimi, ale makijaż dzięki temu jest taki bardziej Glamour :P Ale namieszałam :P 

Tak wyglądała całość:







KOSMETYKI UŻYTE DO WYKONANIA MAKIJAŻU:

TWARZ:

- Kamuflaże Glazel Visage w wieżyczce (4 odcienie - modelarz twarzy, również jako korektor pod oczy)
- Puder Fixujący Glazel Visage
- Puder brązujący Pierre René Professional no 01
- Róż Miyo Cheeky Blush 04 Apple 
- Perelki rozświetlające Glazel Visage nr 01

OCZY:

- Cienie Pierre René Professional Palette Match System (przepraszam nie mam napisanych numerów cieni :( albo jestem patrząc na mój kolor włosów stereotypową blondynka i nie mogę ich znaleźć :P)
- Pierre René Professional Eyebrow Set
- Rzęsy Ardell Natural Lacies Black
- Tusz do rzęs Pierre René Professional Lash Creator XXL Mascara
- Hashmi Kajal 
- Baza pod cienie Miyo EYE DO!

USTA:

- Pomadka Pierre René Professional Natural 09 Nude
- Błyszczyk Miyo Mini Gloss 03 Jasmin


Tak więc trochę namieszałam dzisiaj, ale mam nadzieje, że i paletka i moja propozycja wielokolorowego makijażu Glamour Wam się podobała :) Dajcie znać !