Strony

2 lipca 2014

POCHMURNY DZIEŃ? CZAS NA TĘCZĘ Z GLAZEL VISAGE!


Ostatnio było dosyć pochmurno, padało, a depresja pukała do drzwi. Postanowiłam z okazji tej paskudnej pogodny przynieść Wam odrobinę tęczy, bo przecież poza lodami śmietankowymi (czy innymi :)) nic nie wywołuje takiego uśmiechu na twarzy jak właśnie tęcza :) Wyciągnęłam kolorową paletkę cieni i zmalowałam dla Was tęczę na oczach :) Do dzieła!


KROK PIERWSZY

W wewnętrznym kąciku oka nałożyłam odrobinkę beżowego matowego cienia (GV332)




KROK DRUGI

Na górnej powiece dołożyłam odrobinkę różowego satynowego cienia (GV77) i roztarłam go za pomocą malinowego pastelowego matowego cienia (GV126) żeby nie był zbyt intensywny




KROK TRZECI

Na górnej powiece dodałam matowy słoneczno-żółty kolor (GV103)




KROK CZWARTY

W zewnętrznym kąciku nałożyłam pastelowy fiolet rozcierając go w stronę skroni (GVS43)




KROK PIĄTY

Dodałam w zewnętrznym kąciku również ciemniejszy odcień fioletu (GV315)




KROK SZÓSTY

Dolną powiekę pokryłam odrobinkę kredką turkusową Nouba (nakładajć ją również na linie wodną oka) i roztarłam ją perłowym cieniem w tym samym kolorze (GV51)




KROK SIÓDMY

Eyelinerowa kreseczka




KROK ÓSMY

Tusz do rzęs i sztuczne rzęsy ( bo po prostu ładniej wyglądają na zdjęciu :))





A tak prezentuje się cały makijaż:





KOSMETYKI UŻYTE DO WYKONANIA MAKIJAŻU:

TWARZ:

- Podkład : wymieszane Maybelline Affinitone 03 light sandbeige i Paese podkład Lush Satin złoty beż 23, ponieważ troszkę się opaliłam :)
- Korektor Max Factor Master Touch Ivory
- Róż do policzków Chanel Joues Contraste Powder Blush in In Love
- Bronzer Bi-Kor Ziemia Egipska


OCZY:

- Cień prasowany perłowy Glazel Visage nr: 77, 51
- Cień prasowany matowy Glazel Visage nr: 332, 126, 103, S43, 315
- Sztuczne rzęsy Misslyn nr 03
- Kredka do oczu z gąbką Nouba turkusowa
- Cake eyeliner Kryolan
- Tusz do rzęs Avon SuperShock black
- Paletka do brwi Avon




USTA:

- Błyszczyk do ust Glazel Visage Diamond Coctail 27


Mam nadzieję, że udało mi się wywołać chociaż malutki uśmiech na Waszych twarzach :) Do następnego!