Strony

4 lipca 2014

ULUBIEŃCY CZERWCA


Troszkę co prawda się spóźniłam, bo już Lipiec zagląda przez okno, ale mimo tego postanowiłam zrobić małe podsumowanie miesiąca i przedstawić Wam moich Czerwcowych ulubieńców :)




LICHTENA NORMA-ACN 




Dlaczego? Przede wszystkim dlatego ponieważ naprawdę ta seria pomogła mi w walce z trądzikiem. Moja skóra się wygładziła i już wakacyjnie mogę się opalać bez obawy, że po tych kąpielach słonecznych pozostaną blizny :) Jestem zachwycona i cała seria została w mojej kosmetyczce :) Więcej informacji w RECENZJI (dla tych co jeszcze nie czytali :))




AVON GLOW TEAL




Super cienie. Długo się trzymają, nie osypują, są wydajne, mocno napigmentowane i w tej cudownej paletce znajduje się ukochany turkus, podkreślający brąz mojej tęczówki :) Mogę stosować turkus i zloty, aby ożywić makijaż i mogę również za pomocą najciemniejszego odcienia i cappuccino wykonać lekki makijaż dzienny. Czego więcej chcieć? RECENZJA KLIK




AVON TURQUOISE BURST




Super kredka! Jest wygodna w użyciu, nie trzeba jej strugać, ma bardzo wyrazisty kolor i do tego długo się trzyma nawet bez cieni :) Podsumowując... na pewno jeszcze na raz użyje jej przy makijażu :) RECENZJA KLIK




VIPERA JEST! 524




I tu nowość :) Recenzji tego lakieru co prawda nie robiłam, ale wrzucałam jego zdjęcie na facebookową tablicę i napiszę Wam kilka słów o tym lakierze teraz :) Opakowanie male, zgrabne i wygodne. Co do samego pędzelka to jest dosyć drobny i średnio fajnie się nim maluje. Lakier ma bardzo intensywny wręcz neonowy kolor i wygląda wprost rewelacyjnie z opalona skórą. Po nałożeniu pierwszej warstwy byłam troszkę rozczarowana, ale ku mojemu zaskoczeniu za drugą pokrył pięknie cały paznokieć - plus za to (z reguły takie lakiery nie pokrywają szybko i ładnie). Dlaczego wrzucam go do ulubieńców? Powiem tak: mając ten lakier na paznokciach sprzątałam, szorowałam i porządkowałam bez rękawiczek i lakier dalej był na moich paznokciach. Odłamał mi się kawałeczek paznokcia, a lakier nawet w tym miejscu nie odprysnął! Dlatego jeszcze nie raz do niego wrócę :)



GOLDEN ROSE RICH COLOR 38




Uwielbiam lakiery Golden Rose z serii Rich Color, a ten letni odcień rozbielonego niebieskiego szczególnie przypadł mi do gustu. Wbrew pozorom wygląda bardzo wyraziście na paznokciach i nie jest aż tak pastelowo-delikatny jak się wydaje :) Na pewno nie raz jeszcze go użyje! Post w którym go wykorzystałam KLIK



SZTUCZNE RZĘSY MISSLYN 03




Według producenta są to wysokiej jakości sztuczne rzęsy z ręcznie wykonanego materiału syntetycznego identycznego z naturalnymi rzęsami. Nie będę się kłócić z tym opisem. Mogę powiedzieć jedynie, że są bardzo długie, ale wyglądają naprawdę ładnie i wygodnie się je nosi. Zostawiłam je kilka razy przyklejone na powiece przez cały dzień i mimo odczucia ich "obecności", są bardzo wygodne. Idealnie przylegają, są gęste i wyglądają rewelacyjnie. Do noszenia na co dzień są może odrobinkę za długie, ale do zdjęć i na imprezę super!


To by było na tyle z mojego małego podsumowania miesiąca :) Niedługo post Pierre Rene i Miyo :)