Strony

29 lipca 2014

ZACHÓD SŁOŃCA NAD MORZEM - MAKIJAŻ KROK PO KROKU


Przeglądałam troszkę wakacyjnych obrazków ostatnio i tak gdzieś wybiegłam myślami na tą rozpaloną słońcem plażę :) Nie wiem jak u Was, ale u mnie się troszkę rozpadało, dlatego postanowiłam przywrócić słońce, a dokładnie częściowo odtworzyć zachód słońca nad morzem, który mnie zainspirował :) Co Wy na to?

Przejdźmy do działania :) Najpierw inspiracja :)




KROK PIERWSZY

Na środek powieki nałożyłam słoneczny żółty :) (Vipera Cosmetics YOUnique nr 93)




KROK DRUGI

Na sam środeczek tego wcześniej nałożonego żółtego, dodałam bardzo intensywny matowy żółty żeby uzyskać mocniejszy efekt przejścia kolorów (cień prasowany matowy Glazel Visage nr 103)




KROK TRZECI

Następnie dołożyłam pomarańczowy cień do powiek po bokach i wszystkie trzy kroki powtórzyłam na dolnej powiece (Vipera Cosmetics YOUnique nr 92)




KROK CZWARTY

W zewnętrznym oraz wewnętrznym kąciku nałożyłam fiolet (cień prasowany matowy Glazel Visage 315)




KROK PIATY

Fiolet roztarłam takim lekko zabrudzonym niebieskim (cień prasowany matowy Glazel Visage nr S61)




KROK SZÓSTY

Dodałam odrobinę fioletowego sypkiego cienia w wewnętrznym i zewnętrznym kąciku (APC cień sypki w kartoniku 70 śliwkowy fiolet)




KROK SIÓDMY

Dodałam beżową kredkę na linii wodnej oka, wytuszowałam rzęsy oraz dokleiłam sztuczne ( Ikebana 264 Ercu, Ardell Lashes Demi Wispies Black, Pierre René Professional Lash Creator XXL Mascara) i gotowe :)




Oraz cały makijaż :)





LISTA KOSMETYKÓW UŻYTYCH DO WYKONANIA MAKIJAŻU:

TWARZ:

- Kamuflaże Glazel Visage w wieżyczce (4 odcienie - modelarz twarzy, również jako korektor pod oczy)
- Puder Fixujący Glazel Visage
- Bronzer Pierre René Professional 01 Light Bronze
- Róż do policzkóPür Minerals Exotic Rocks Różowy
- Perelki rozświetlające Glazel Visage nr 01

OCZY:

Vipera Cosmetics YOUnique nr 93, 92
- cień prasowany matowy Glazel Visage nr 103, 315, S61
- APC cień sypki w kartoniku 70 śliwkowy fiolet
- Kredka Ikebana 264 Ercu
- Sztuczne Rzęsy Ardell Lashes Demi Wispies Black
Pierre René Professional Lash Creator XXL Mascara
- Baza pod cienie Miyo Eye DO!

USTA:

- Błyszczyk do ust Miyo Mini Gloss 'Just for fun!' 12 Hyacinth


Dodam jeszcze na koniec, że jest to dobry sposób nakładania cieni dla szeroko rozstawionych oczu (czyli ciemniejszy wewnętrzny i zewnętrzny kącik, a jaśniejszy środek). Jak Wam się podoba taki zachód słońca? Łapki w gorę kto lubi :)