Strony

28 sierpnia 2014

MAKEUP REVOLUTION 'DIA DE LOS MUERTOS' - MAKIJAŻ


Dzisiaj mam dla Was wielokolorowy makijaż wykonany jedną z nowych paletek firmy Makeup Revolution 'Dia de los Muertos'. Na przekór nazwie nadanej paletce przez producenta, postanowiłam zaszaleć i zrobić coś jeszcze na koniec wakacji, co ożywi nasze ostatnie gorące imprezy :) Zapraszam do czytania i oczywiście działania!



Najpierw przedstawię Wam kolorystykę samej palety, która zachwyciła mnie od pierwszego spojrzenia! Szczególnie odcień fluo żółty!


W kartonowym opakowaniu z czaszką, znajduje się kasetka zwierająca lusterko, dwustronną pacynkę, 18 cieni (12 perłowych i 6 matowych) oraz folijkę z nazwami poszczególnych odcieni. W prostokątnych pojemniczkach znajdują się perłowe cienie od beżu, przez róż po intensywną zieleń czy niebieski. W okrągłych pojemniczkach mamy maty - 4 barwy beżowe neutralne cienie, idealne do makijażu dziennego, intensywny żółty oraz fiolet. Cienie są mocno na pigmentowane i długo utrzymują się na powiece (ogólnie naprawdę fajne się trzymają i dają piękne odcienie na powiece, bardzo wyraziste). Cena tej paletki to 30 zł :)




Cienie na ręce są ułożone dokładnie tak samo jak w palecie :)

Przejdźmy do makijaż :)

KROK PIERWSZY

Górną i dolną powiek pokryłam kamuflażem Catrice 010 i pod załamaniem powieki nałożyłam beżowy matowy odcień 'theres no time to waste'




KROK DRUGI

Na środkową część górnej powieki wyciągając nad jej załamanie, nałożyłam żółciutki cień 'live with passion'




KROK TRZECI 

Na środkową część górnej powieki pod żółtym nałożyłam matowy fiolet 'be you'




KROK CZWARTY

Bliżej wewnętrznego kącika nałożyłam perłowy róż 'redemption is near'




KROK PIATY

W zewnętrznym kąciku wraz z dolną powieką dołożyłam niebieskiego perłowego 'or get busy dying'




KROK SZÓSTY

Rozcieranie niebieskiego wspomogłam sobie odcieniem 'get busy living'




KROK SIÓDMY

Następnie w zewnętrznym kąciku dodałam granatowy perłowy odcień ' get out there' żeby uzyskać taką głębię i wzmocnić makijaż




KROK ÓSMY

W wewnętrznym kąciku, ale tylko przy górnej powiece nałożyłam perłowy brzoskwiniowy 'love life'




KROK DZIEWIĄTY

Na dolnej powiece bliżej wewnętrznego kącika dołożyłam jeszcze żółty ' live with passion', który po zmieszaniu z niebieskim dal mi taką piękną limonkową barwę :) 




KROK DZIESIĄTY

Wytuszowałam rzęsy tuszem Pierre Rene Lash Creator XXL Mascara, dokleiłam rzęsy Ardell Lashes 118 i dołożyłam kremową kredkę Ikebana na linii wodnej oka i makijaż gotowy :)




A tak wyglądał cały makijaż :)




KOSMETYKI UŻYTE DO WYKONANIA MAKIJAŻU:

TWARZ:

- Podkład Glazel Visage Anti-Shine Control nr 2 - http://glazel.pl/static/pol/podklady.html


- Róż w kremie Sleek Makeuo Blush by 3 Californ.i.a. odcien OC - http://cocolita.pl/Sleek-Makeup-blush-by-3-California-Paleta-rozy-do-policzkow.html

- Bronzer i rozświetlacz z palety do konturowania twarzy Sleek Face Form Fair -  http://cocolita.pl/sleek_face_form_fair.html

- Puder Fiksujący Glazel Visage - http://glazel.pl/static/pol/puder_fiksujacy.html


OCZY:


- Tusz do rzęs Pierre René Lash Creator XXL Mascara - http://www.pierrerene.pl/pl/oczy/16-lash-creator-xxl-mascara.html

- Rzęsy Ardell Lashes 118

- Klej do rzęs Duo

- Kredka kremowa Ikebana Vipera Cosmetics  


USTA:

- Pomadka Sleek Lip 4 Ballet odcień Pirouette - http://cocolita.pl/sleek_makeup_lip4_ballet_paleta_do_makijazu_ust.html

- Błyszczyk Diamond Coctail Glazel Visage nr 06 


Mam nadzieję, że dzisiejszy makijaż wielobarwny Wam się podobał :) Dajcie znać co innego makijażowego chcielibyście zobaczyć na blogu :) Do następnego!