Strony

30 sierpnia 2014

PIERRE RENÉ PROFESSIONAL - EYEBROW SET


Witajcie :) Dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję z paczuszki Pierre René... A będzie to zestaw do stylizacji brwi, którego od dłuższego czasu używam w moich makijażach i tyle się na testowałam, że zdążyłam go pokochać i co nieco o nim dla Was napiszę :)






KILKA SŁÓW OD PRODUCENTA:

Profesjonalna paleta do makijażu brwi gwarantująca trwały, utrzymujący się przez cały dzień efekt, bez konieczności dokonywania poprawek. Wyjątkowy zestaw dla kobiet o delikatnej, jak i wyrazistej urodzie. Opakowanie zawiera trzy pudrowe cienie w kolorach brązu, od jasnego, poprzez średni do ciemnego oraz wosk do nabłyszczania i stylizacji włosków. Dwustronny aplikator dostosowany do profesjonalnego użycia palety kosmetycznej (pacynka sugerowana do pracy z cieniem, pędzelek do aplikacji wosku).

Sposób użycia:
  1. Nałóż puder do brwi (wybierz kolor najbardziej odpowiedni lub zmieszaj je ze sobą) używając pacynki.
  2. Nałóż kremowy wosk do brwi używając pędzelka dla uzyskania perfekcyjnego kształtu brwi.

Testowany dermatologicznie. Hypoalergiczny.

INCI
Talc
Mica
Zinc Stearate
Titanium Dioxide
Caprylic/Capric Triglyceride
Lauroyl lysine
Polyethylene (and) Synthetic Paraffin (and) Polytetrafluoroethylene
Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer (and) Silica
Theobroma Grandiflorum Seed Butter
Phenoxyethanol & Ethylhexylglycerin

PO. 4,5g/0,16 oz


A TERAZ ODE MNIE :D


OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA:


Konsystencja i kolory: Dosyć zbite i mocno na pigmentowane trzy cienie od jaśniutkiego brązu (dla blondynek) do ciemnego brązu (dla brunetek) oraz wosk do okiełznania włosków :)




Bardzo fajnie złożone kolory o dosyć chłodnym odcieniu. Można je w dowolny sposób łączyć, robić brwi 'ombre' czy po prostu używać dwóch, a nawet wszystkich trzech do uzyskania bardziej naturalnego efektu :) Do tego w zestawie znajduje się wosk, który przytrzymuje włoski - muszę przyznać naprawdę ładnie sobie z nimi radzi. Mam dosyć długie włoski na brwiach i ten wosk całkiem nieźle je trzyma w ryzach, jestem zaskoczona, nie spodziewałam się takiego efektu po wosku, a tu jednak działa :)





Opakowanie: Plastikowe opakowanie z przezroczystą góra, przez która widać co kupujemy, więc dzięki temu nie mamy kota w worku :P  


Paletka nie jest brudna, tylko troszkę mi się porysowała :(


Dodatkowo w zestawie dwustronny pędzelek: z jednej strony pacynka do aplikacji cieni, z drugiej pędzelek do wosku :)




Wytrzymałość: Spokojnie chodzę tak pomalowana i trzymają się cały dzień, oczywiście jak nie dotykam ręką w okolicy (w końcu to cienie), a czasem jest taki odruch :)


Wydajność: Wstępnie myślę, że są wydajne. Niewiele trzeba nałożyć żeby pokryć brwi i cieniami i woskiem :) Katuję ten zestaw już prawie 2 miesiące i nie widać praktycznie nic po palecie :) Takie tam małe 'dziobnięcie' w jednym miejscu :P


Zapach: Bezzapachowe


Pojemność: 4,5g




A co do tego jak wygląda na brwiach :)


Bez makijażu :)


Pędzelkiem nakładałam cienie (wolę swój Hakuro H85 - jestem jakoś przywiązana do niego :))


Po nałożeniu cieni


Wosk nakładałam pędzelkiem z zestawu :)


A tak wyglądała całość z użyciem najjaśniejszego cienia przy górnej części brwi i średniego przy dolnej :) 


Ogólna ocena: 6/6 - Naprawdę fajny zestaw, którego od jakiegoś czasu używam nie tylko w postach, ale i na co dzień :) Dzięki temu, że są trzy odcienie mogę uzyskać fajny naturalny efekt nie wyglądający jak 'od szablonu'. Są wytrzymałe, pędzelkiem dobrze nakłada się wosk, ale do cieni wolę używać swojego Hakuro H85 :) Podsumowując super :) I cena też jest super :)


Następny na bank makijaż :)