Strony

23 sierpnia 2014

PIERRE RENÉ PROFESSIONAL LOOSE EYESHADOW & LOOSE GLITTER + MAKIJAŻ


Witajcie :) Dzisiaj mam dla Was makijaż połączony z recenzją :) Troszkę ostatnio rzadziej bywam, ale jakiś taki maraton mały mam i ciężko z czasem, ale jak już go znalazłam postanowiłam zrobić 2 w 1 :) Oto przed Wami dwie nowe zabawki od marki Pierre René - Loose Eyeshadow i Loose Glitter :)




LOOSE EYESHADOW & LOOSE GLITTER




Gama 22 fascynujących kolorów sypkich pigmentów, dzięki którym stworzenie super trwałego makijażu oka jeszcze nigdy nie było tak łatwe. Intensywne kolory i zachwycający błysk, idealnie sprawdzą się przy makijażach dziennych jak i wieczorowych. 



Czas na recenzję :)

Opakowanie: Dosyć spory, ładny plastikowy słoiczek z czarną zakrętką.

Pojemność: Loose Glitter 7g, Loose Eyeshadow 5g.

Kolory: Jest pięć migoczących pyłków Loose Glitter i 17 cieni sypkich Loose Eyeshadow, czyli wybór niezły i kolorystycznie bardzo ciekawy :)



Dzisiaj Loose Glitter no 07 i Loose Eyeshadow no 14 :) 



Konsystencja: Loose Glitter to raczej migoczące lekkie drobinki, które najlepiej nakłada się na bazę. Loose Eyeshadow to cień sypki o takiej pudrowo-kremowej konsystencji, łatwo się go nakłada, ma dosyć mocną pigmentacje i piękny połysk. 

Wytrzymałość: Oba produkty ładnie trzymają się cały dzień i całą imprezę :)

Cena: 8,90 zł

Ogólna ocena: 6/6 - bardzo fajne produkty, dobrze się je nakłada i do tego wytrzymałe za niską cenę. Czego chcieć więcej? Jestem z nich zadowolona, a w szczególności z zielonego cienia, który bosko migocze na powiece i podkreśla brąz moich oczu :)


Czas na makijaż! Oczywiście na początek oko - wszystko wykonane paletka Match System Pierre René Professional :)


KROK PIERWSZY

Na górną powiekę nałożyłam liliowy cień nr 095




KROK DRUGI

W zewnętrznym kąciku dołożyłam śliwkowego 099




KROK TRZECI

Następnie nałożyłam na śliwkowy cień odrobinę czerni nr 069




KROK CZWARTY

W wewnętrznym kąciku dodałam pudrowego różu nr 075




KROK PIĄTY

Na pudrowy róż wspomagając się troszkę baza pod cienie nałożyłam Loose Glitter nr 07




KROK SZÓSTY

Następnie namalowałam kreskę eyelinerem  ( Cake eyeliner Kryolan)




KROK SIÓDMY

Na koniec wytuszowałam rzęsy (Pierre René Professional Lash Creator XXL Mascara) , dodałam sztuczne (Ardell Lashes 118) i domalowałam za pomocą Hashmi Kajal czarną linie na linii wodnej oka 




A tak prezentował się cały makijaż:





Na ustach: Błyszczyk Diamond Coctail Glazel Visage nr 08 :)
Na pazurkach lakier Golden Rose Rich Color nr 44


Jak Wam się podoba dzisiejsze połączenie? Dajcie znać, a tymczasem do następnego!