Strony

26 sierpnia 2014

SLEEK LIP 4 LIPSTICK PALETTE - BALLET - RECENZJA


Dzisiaj mam dla Was kolejną recenzję przed rzutem rożnych kolorowych i mniej kolorowych makijaży :) Lubicie paletki do makijażu ust? Jeżeli tak to zapraszam do poczytania o jednej z moich ulubionych paletek Sleek o zgrabnej nazwie Ballet :)




Zacznę może od ogólnego zaprezentowania Wam asortymentu pomadkowego marki Sleek, bowiem tych paletek jest kilka :) Jak widzicie na zdjęciu do wyboru do koloru czyli 6 palet zawierających po cztery pomadki, które można dowolnie łączyć ze sobą. Paletki Sleek zapewniają matowe, satynowe bądź bardziej błyszczące wykończenie w zależności od tego, jakiego koloru użyjemy, bądź jak je ze sobą pomieszamy. Są mocno napigmentowane i wytrzymałe :) A teraz przejdźmy do szczegółowego omawiania mojego ulubieńca :)


SLEEK LIP 4 - BALLET





OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA:

Konsystencja i kolory: Połączenie pomadek nawilżających z matowymi w czterech dzienno-wieczorowych odcieniach:

- Tatu - pomadka matowo-nawilżająca o błyszczącym wykończeniu - beżowa - troszeczkę przypomina mi konsystencje bardzo gęstego błyszczyka do ust - osobiście lubię ją mieszać z odcieniem Swan Lake

- Swan Lake - bardziej matowa subtelna wżerająca się w usta -beżowo-brązowa- najbardziej trwała z palety - spokojnie mam ją na ustach około 8 godzin albo i więcej jak użyję konturówki :)

- Pile - matowo-satynowa pomadka o brązowo-różowym kolorze - mocno wgryza się w usta, lekko nawilża - uwielbiam mieszać ja z innymi odcieniami - można uzyska super kolory

- Pirouette - moja ulubiona o takim zgaszonym odcieniu różu - doskonała na makijaż dzienny jak i jako podkreślenie ust przy makijażu wieczorowym - matowo-satynowa




Opakowanie: Czarna matowa kasetka zawierająca 4 pomadki, lusterko oraz pędzelek (mam tester więc pędzelka nie posiadam niestety :( ). Z tyłu kasetki znajduje się opis oraz nazwy pomadek :)





Wytrzymałość: Są dosyć wytrzymałe, ale to też zależy od koloru:

- Tatu - jest najbardziej płynna i najszybciej się ściera, ale wytrzymuje około 4 godzin sama, z konturówką nawet 8 :)

- Swan Lake - Najtrwalsza i najbardziej matowa. Wżera się w usta i wytrzymuje nawet do 8 godzin - z konturówka dłużej :)

- Pile - Bardzo trwała ok 6-7 godzin

- Pirouette - Tak samo jak Pile - bardzo trwała ok 6-7 godzin


Zapach: Bezzapachowe


Wydajność: Naprawdę niewiele ich trzeba, żeby pokryć cale usta - bardzo wydajne


Cena: 36,90 - czyli wychodzi 9,25 za jedną - http://cocolita.pl/sleek_makeup_lip4_ballet_paleta_do_makijazu_ust.html


Podsumowanie - 6/6 - Mimo iż jest to kasetka, co czasem bywa niepraktyczne - uwielbiam ją! :) Ma delikatne podstawowe kolory, z których możemy wymieszać jeszcze kilka innych wedle dnia, stroju czy upodobań :) Na pewno jeszcze nie raz jej użyję do makijazy dla Was - już raz się pojawiła KLIK :) Jeżeli testowałyście tą paletkę, dajcie znać jak Wam się sprawdza :) Ja jestem na tak! A tymczasem do następnego posta - makijażowego!