Strony

4 sierpnia 2014

SŁONECZNIKI - PIERWSZY FILM :)


Dzisiaj bardzo krótki wspisik, ponieważ w końcu się zebrałam do nagrania dla Was pierwszego filmu, gdzie poza mną główną role gra mój giga pryszcz na czole:) Z góry przepraszam za brak jakości HD, ale mój aparat w telefonie nie zastąpi profesjonalnego sprzętu, który mam nadzieję prędzej czy później się pojawi :) Zapraszam do oglądania :) Listę kosmetyków jak i pędzli użytych do makijażu znajdziecie tutaj oraz pod filmem na moim kanale YouTube :)








Gotowy makijaż z inspiracją :)




LISTA KOSMETYKÓW UŻYTYCH DO WYKONANIA MAKIJAŻU:

TWARZ:

- Kamuflaże w wieżyczkach Glazel Visage (również jako korektor pod oczy)
- Puder fiksujący Glazel Visage
- Róż do policzków Pür Minerals Hot Rocks pomieszany różowy z bordowym z potrójnej paczuszki - bronzer do modelowania również z tej serii (bardziej do opalania)  http://i234.photobucket.com/albums/ee203/EuphoriaLuv/momfactor/1103/PurMineralsRocks.jpg
- Perełki rozświetlające Glazel Visage nr 1


OCZY:

- Paletka do brwi Pierre René Professional Eyebrow Set
- Cienie do powiek Vipera Cosmetics YOUnique nr 93(żólty - pędzelek Hakuro H78), 92(pomarańcz - pędzelek Hakuro H78), 94 (zieleń - pędzelek Hakuro H78), 75 (kremowy - pędzelek Hakuro H70)
- Cień Vipera Cosmetics NeoJOY nr 923 (limonkowy - nakładałam pędzlem Hakuro H77 na górnej powiece i Hakuro H76 na dolnej)
- Cień prasowany matowy Glazel Visage nr 317 (pędzelek Hakuro H78)
- Cień sypki Loose Eyeshadow Pierre René Professional nr 14 (pędzelek Hakuro H77 na górnej powiece i Hakuro H76 na dolnej)
- Cake Eyeliner Kryolan (pędzelek Maestro nr 790)
- Rzęsy Ardell Lashes Glamour 118
- Klej do rzęs DUO Czarny
- Tusz do rzęs Pierre René Prfessional Lash Creator XXL Mascara

Rozcieralam pedzlem Hakuro H77


USTA:

- Pomadka Pierre René Professional Natural nr 09 Nude



Mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Byłam trochę spięta, bo robiłam to pierwszy raz... Dajcie znać jak Wam się podobało i co byście zmienili :) Wszystkie uwagi wezmę pod uwagę. Chciałabym żeby jak najlepiej Wam się oglądało ! Do następnego!