Strony

5 września 2014

ULUBIEŃCY SIERPNIA :)


Jak co miesiąc przyszedł czas na ulubieńców, czyli podsumowanie ostatnich wydarzeń :) Mimo tego, że było troszkę mniej postów niż w ubiegłym miesiącu, to dużo się działo i tych ulubieńców jest aż siedmiu :) Nie mogłam się zdecydować, wszystkie te nowości i nie tylko nowości są cudowne i jakbym miała wybrać najlepszy to naprawdę ciężko by mi było to zrobić, szczególnie, że każdy kosmetyk jest inny i każdy na swój sposób jest cudowny :D




1. NOWA ODSŁONA BŁYSZCZYKÓW 'DIAMOND COCTAIL' MARKI GLAZEL VISAGE




Uwielbiam kosmetyki tej firmy, a błyszczyki to dla mnie to po prostu bajka. Jak nie lubię na co dzień błyszczyków, to w tych zdecydowanie się zakochałam! Mają duże eleganckie opakowania, są wydajne długo się utrzymują i do tego mają piękne kolory :) Czego chcieć więcej :) Tych z Was, którzy jeszcze nie widzieli zapraszam do zapoznania się z recenzję KLIK :) 




2. SLEEK FACE FORM - FAIR - PALETA DO KONTUROWANIA TWARZY




Kolejny świetny produkt marki Sleek. Robiłam niedawno dla Was recenzję KLIK tego produktu i muszę przyznać, wylądował w mojej codziennej kosmetyczce :) Naprawdę rewelacyjnie mi się go używa i zajmuje mało miejsca, dzięki temu, że mam 3 produkty w jednej zgrabnej kasetce :)




3. SLEEK - ARABIAN NIGHTS :)




Szafirowy błyszczący odcień z nowej paletki marki Sleek zawładnął moim sercem. Po nałożeniu wygląda niczym błyszcząca w słońcu tafla wody :) Po prostu nie mam słów. Uwielbiam tego typu odcienie (pewnie dla tego, że ładnie podkreślają brązowe oczy) i ten jest aktualnym numerem 1 :) Zapraszam na 2 makijaże z recenzję:






4. PIERRE RENÉ PROFESSIONAL - LOOSE EYESHADOW



Nowe cienie sypkie od marki Pierre René :) Bardzo fajny produkt, mocno na pigmentowany i przepięknie migoczący na powiece. Do tego 18 odcieni od jaśniutkich beżów po intensywne róże i zielenie, na ciemnej hmm czekoladowej śliwce kończąc :) Zapraszam na recenzję połączoną z makijażem paletką Match System, która była ulubieńcem poprzedniego miesiąca KLIK




5. PALETKA DO MAKIJAŻU UST - SLEEK LIP 4 - BALLET 




Palet do makijażu ust od Sleek, zawierającą 4 dosyć neutralne odcienie, które można wykorzystywać w makijażu dziennym jak i wieczorowym. Doskonale pasują do większości makijaży oczu jakie jesteśmy w stanie wymyślić :) Do tego są długotrwałe i wydajne ! Czego chcieć więcej? Recenzji! KLIK




6. MAKEUP REVOLUTION - 'DIA DE LOS MUERTOS' 



Pachnąca nowością paleta cieni Makeup Revolution, która ujęła mnie po pierwszym zobaczeniu jej w internecie. Naprawdę nie mogłam się doczekać, aż trafi w moje ręce i teraz nie mogę się z nią rozstać. Paleta zawiera mieszankę cieni matowych z perłowymi, od beżów, którymi rewelacyjnie wykonuje się makijaż dzienny, po bardzo intensywne i odważne kolory :) Z tego co widzę przypadła Wam do gustu, a może nie ona tylko mój makijaż hm? Dla tych, którzy jeszcze nie widzieli, zapraszam do poczytania i pooglądania KLIK :) Na pewno ją jeszcze zobaczycie w jakimś makijażu :)




7. PIERRE RENÉ PROFESSIONAL - EYEBROW SET





Na koniec już siódma z recenzji Sierpniowych :) Paletka do brwi Pierre René, którą już męczę 2 miesiące i wylądowała w mojej kosmetyczce :) Jest rewelacyjna, a makijaż brwi przy jej użyciu wygląda bardzo naturalnie. Można zrobić nią jaśniejsze brwi u blondynek i ciemniejsze brwi u brunetek, a na koniec utrwalić woskiem :) Zapraszam tych co jeszcze nie widzieli na recenzję KLIK :)


Z Sierpniowych ulubieńców to by było na tyle lub aż tyle, ale cóż... nazbierało się trochę fajnych rzeczy i zapragnęłam się nimi z Wami podzielić :) Dajcie znać czy macie któryś z tych produktów i jak Wam się podoba :) Do następnego!