Strony

28 stycznia 2015

BODETKO LASH - RECENZJA ODŻYWKI DO RZĘS



Witajcie :) Dzisiaj mam dla Was recenzje kultowej od niedawna odżywki do rzęs Bodetko Lash, która ma sprawić, że nasze rzęsy będą wyglądały niczym sztuczne. A jak jest?






Z opakowania:

Odżywka do rzęs Bodetko Lash. Długie i gęste rzęsy dzięki Bodetko Lash.
Produkt przebadany dermatologicznie.

Sposób użycia: Odżywkę stosować wieczorem, umyć twarz następnie zaaplikować odżywkę wzdłuż powieki, przeciągając aplikatorem po rzęsach przy ich nasadzie.

Uwaga: Może wystąpić chwilowe uczucie pieczenia bądź swędzenia. W przypadku wystąpienia niepożądanych objawów skonsultuj się z lekarzem.

Najlepiej zużyć przed końcem: 12 miesięcy od momentu otwarcia opakowania.


To były słowa producenta, a ja przyznam, że po wrzuceniu zdjęcia na Facebook tej odżywki, tak mnie nastraszyłyście, że bałam się jej użyć. Na szczęście obyło się bez reakcji alergicznej i pieczenia u mnie ufff, ale i tak wspominam, ponieważ o takich reakcjach od Was słyszałam. Zabierzmy się jednak do opisu.

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA:

Konsystencja: Bardzo wodnista dzięki czemu dobrze się aplikuje i szybko wchłania.

Opakowanie: W kartonowym pudełeczku (bardzo eleganckim) ukryta jest własnie taka mała podłużna hmm może nie fiolka, a po prostu opakowanie podobne do eyelinera z takim eyelinerowym pędzelkiem w środku.






Zapach: Bezzapachowa

Skład: 



Wydajność: Zdecydowanie wydajna. Od 1,5 miesiąca ją katuję i uwierzcie mi naprawdę nie oszczędzam na niej, a nie zużyłam nawet połowy.

Działanie: I teraz pytanie czy to działa? Na pewno potrzeba na to czasu. Oto moje rzęsy jak zaczęłam jej używać oraz po 1,5 miesiąca:

Po lewej przed rozpoczęciem kuracji (miałam hennę na rzęsach i jestem bez makijażu dlatego trochę inaczej wygląda), po prawej 1,5 miesiąca po rozpoczęciu kuracji z Bodetko Lash (ciekawa jestem co będzie po pół roku).

Z tuszem na rzęsach :)





















Pojemność: 3ml

Cena: 189 zł 

Podsumowanie: WOW! Jak dla mnie bomba, ponieważ nie spodziewałam się takiego efektu. Moje rzęsy są coraz dłuższe i również gęstsze. Odżywkę nakładam też na brwi i one tak samo szybciej odrastają - naprawdę bardzo to ułatwia zapuszczenie ich. Jedyne co mnie martwi to reakcja alergiczna, o jakiej od Was słyszałam, ale na opakowaniu znajduje się informacja na ten temat więc producentowi nie ma nic do zarzucenia. Bardzo polecam :)



Do następnego!