Strony

19 stycznia 2015

CO NIECO NA WYPADANIE I PRZYSPIESZENIE WZROSTU WŁOSA - KURACJA PIERWSZA


Witajcie :) Dzisiaj mam dla Was pierwszy z wielu sposobów jakie się pojawią na wypadanie włosów, czyli recenzja maskeczki BioVax z moim sposobem na jej stosowanie :D Zapraszam do czytania :)



BIOVAX

Z opakowania:

Intensywnie regenerująca maseczka opracowana przez specjalistów w celu zagwarantowania Twoim słabym i skłonnym do wypadania włosom jak najlepszej kondycji.

Unikalną cechą intensywnie regenerującej maseczki Biovax jest woskowa konsystencja oraz bogata w substancje odżywcze receptura. 

A jak jest? 

OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA:

Konsystencja: Kremowa, a wręcz kremowo-woskowa. Nie jest ani bardzo gęsta, ani nie jest też rzadka, dzięki czemu dobrze się ją aplikuje na włosy i rozprowadza.



Opakowanie: W kartonowym pudełku znajduje się plastikowe opakowanie w kształcie walca. Dosyć wygodne do stosowania. Większość masek do włosów znajduje się w opakowaniach przypominających słoik i ja już przyzwyczaiłam się do korzystania z takiej wersji. Poza maską zestaw zawiera 'czepek wspomagający regenerację włosów' oraz próbkę 'serum wzmacniającego A+E'.




Zapach: Lekki ,kremowy. Sama nie wiem co mi przypomina ten zapach, ale mimo tego bardzo przyjemny. 

Skład: Dobra wiadomość! Bez parabenów :)



Wydajność: Dosyć wydajna. Używam maski max 2 razy w tygodniu i nakładam jej naprawdę sporo. Starcza na 1 - 1,5 miesiąca. Własnie otworzyłam trzecie opakowanie, a używam jej od Września:)

Działanie: I teraz pytanie czy to działa? Na pewno potrzeba na to czasu, ponieważ każde kuracje na włosy powinno się stosować min 3 miesiące, aby faktycznie przynosiło to oczekiwany efekt. Mam styczność z tą maska nie pierwszy raz i zawsze mi pomagała. Nie dosyć, że hamuje wypadanie, przyspiesza wzrost włosa, to do tego zaczęły mi po niej odrastać w miejscu gdzie  zwykle robią się zakola tzw 'baby hair' i jest ich tam całkiem sporo :) Ale ważne przy tej masce jest również stosowanie. Ja mam na nią sposób (który napisałam niżej) i tylko w ten sposób ta maska u mnie działa, ponieważ jak używam jej inaczej bądź nanakładam ją na całe włosy to jest dla mnie za słaba niestety. 

Pojemność: 250 ml

Cena: około 20 zł (ostatnio kupiłam za 16,50 zł)


Podsumowanie: 6/6 - w ciemno mogę polecić ten produkt, ponieważ nie raz mi pomógł, nie tylko na wypadanie, ale i jako wspomagacz przy regeneracji włosów. Do tego nie jest drogi i wydajny :)



A teraz mój sposób na jego zastosowanie, żeby włosy nie wypadały i szybciej rosły :)

1. Na wilgotne włosy nakładam maskę (ale TYLKO przy skórze głowy, wykonując przy tym delikatny masaż, na całe włosy nakładam w tym czasie inną maskę bądź odżywkę) 
2. Następnie nakładam na głowę czepek dołączony do zestawu (słyszałam, że niektórzy 'podgrzewają' jeszcze suszarką, jak włosy są już w czepku, ale ja tego nie robię)
3.  Owijam włosy z czepkiem ręcznikiem, aby potrzymać temperaturę 
4. Następnie trzymam na włosach tak otulony czepkiem i ręcznikiem preparat przez ok pół godziny (czasem dłużej - jak mam czas)
5. Po upływie czasu zmywam odżywkę. Ważne jest dokładne wypłukanie preparatu, ponieważ jak pozostanie na włosach to będziemy mieli odczucie 'tłustych włosów'. Można delikatnie przy skórze głowy przemyć szamponem przy zmywaniu preparatu. 
6. Robię taki 'zabieg' 1-2 razy w tygodniu :)
7. Stosuję ją min 3 miesiące, żeby był widoczny efekt wzrostu włosa :)


Od Września przy dwukrotnym podcinaniu końcówek, moje włosy i tak są jakieś 9-10 cm dłuższe, więc jestem zadowolona, bo rosną szybciej niż zawsze i są mocniejsze :)


Do następnego :)