Strony

5 sierpnia 2015

ODŻYWKA DO RZĘS REVITALASH


Witajcie ponownie w świecie blogsfery. Tym razem mam dla Was recenzję osławionej już przez świat odżywki do rzęs od Revitalash. Ponoć pokochały ją gwiazdy. Co prawda nie świecę na niebie, ale zamiast tego zapraszam do zapoznania się z moją opinią. 



Kilka słów od producenta:

Eyelash Conditioner z formułą Advanced to odżywka – kosmeceutyk stymulujący wzrost rzęs. Sprawia, że naturalne rzęsy stają się dłuższe, grubsze, mocniejsze i piękniejsze.

Historia powstania produktu
Athena Cosmetics, ciesząca się pozycją światowego lidera w dziedzinie opracowywania innowacyjnych i funkcjonalnych kosmetyków, która jako pionier stworzyła w 2006 roku pierwszą odżywkę stymulującą wzrost rzęs i brwi marki RevitaLash, ma przyjemność ogłosić przełom w zaawansowanej technologii pielęgnacji rzęs wprowadzając na rynek (czerwiec 2011 USA, lipiec 2011 Polska) najnowszą formułę RevitaLash® Advanced.
Bezpieczny produkt
Efekty jej działania i bezpieczeństwo zostało potwierdzone przez 5 niezależnych instytutów badawczych. RevitaLash® Advanced jest przetestowany dermatologicznie, oftalmologicznie, nie wywołuje alergii, nie powoduje podrażnień ani zmian w kolorze siatkówki. Nowa bardziej zaawansowana i gęsta formuła powoduje, że odżywka nie sączy się na powierzchnię oka i można ją bezpieczniej aplikować tuż u nasady rzęs. Testy kliniczne nie wykazują żadnego wpływu na ciśnienie wewnątrzgałkowe oka ani ostrość widzenia.
A teraz coś ode mnie... :)

Ogólna charakterystyka:

Opakowanie: W kartonowym pudełku znajduje się nasza odżywka w ładnie wykonanym, dość ciężkim opakowaniu wyglądającym jak od eyelinera. Na pierwszy rzut oka - bardzo porządne. Po jakimś czasie pierwsze wrażenie jest podtrzymane - bardzo porządne :)



Konsystencja: Wodnista :) 

Zapach: Bezzapachowa. 

Wydajność: Aktualnie kończę pierwsze opakowanie odżywki o pojemności 1 ml, którą wygrałam w FMA, a zaczęłam ją stosować pierwszego kwietnia :) Czyli 4 miesiące stosowałam ten 1 ml, ale może też z tego powodu, że używałam wcześniej innej odżywki i po zmianie na Revitalash tylko przez pierwszy miesiąc używałam jej codziennie wieczorem, a potem stosowałam i dalej stosuję 2-3 razy w tygodniu (co jakieś 2-3 tyg tak codziennie przez tydzień aby upewnić się że działa :)). 

Stosowanie: Odżywkę należy stosować codziennie wieczorem na oczyszczoną skórę okolic oczu, nakładając preparat przy linii górnych rzęs. Po upływie 3-4 miesięcy odżywkę wystarczy stosować 2-3 razy w tygodniu dla podtrzymania efektu. 

Działanie: Jak już mogliście przeczytać w słowach producenta, odżywka ma sprawić że nasze rzęsy zamienią się w oszałamiające wachlarze :)



Skład:



Pojemność: W dwóch wersjach do wyboru: 3,5 ml lub 2 ml. 

Cena: 2,0 ml - 270 zł / 3,5 ml - 330 zł

Do kupienia:

2, 0 ml - http://sklep.revitalash.pl/produkty-revitalash/13-eyelash-conditioner-revitalash-advanced-2ml-893689001228.html

3,5 ml - http://sklep.revitalash.pl/produkty-revitalash/19-eyelash-conditioner-revitalash-advanced-893689001181.html

Podsumowanie: Jestem niesamowicie z niej zadowolona!! Najbardziej podoba mi się to, że nie muszę jej już stosować codziennie, tylko właśnie te 2-3 razy w tygodniu, a rzęsy są długie i ładne :) Dobrą stroną jest też to, że przy takim stosowaniu moje rzęsy nie miewają 'gorszych dni' i nawet jak jakaś wypadnie to nie widać tego aż tak bardzo, dzięki czemu i ja czuję się lepiej. Najbardziej zastanawia mnie jedna rzecz... ciekawe jakie by urosły jakbym ponownie poużywała jej codziennie przez np. miesiąc ??  To co jeszcze lubię to opakowanie... jak już kosmetyk jest kosztowny, to jest rzecz na którą zawsze zwracam uwagę i uważam że powinno być ono porządne, a tu jest :) Tak na koniec wspomnę tylko o cenie... :((( ehhh....