Strony

13 stycznia 2016

REVITABROW CZYLI ODŻYWKA DO BRWI


Witajcie po mojej długiej nieobecności. Dzisiaj przychodzę do Was z kolejnym ciekawym produktem od marki Revitalash, który przez ostatnie 3 miesiące uparcie testowałam i przyznam, że jestem zadowolona z efektów (ciekawe jakie by były przy dłuższym stosowaniu :)). Więcej o moim zadowoleniu oczywiście w recenzji. 



Zacznijmy od przedstawienia opisu producenta oraz jego zaleceń: 

RevitaBrow® ADVANCED pomaga odbudować rzadkie i uszkodzone brwi z powodu epilacji i procesów starzenia. RevitaBrow® ADVANCED polecany jest również dla Pań, które mają makijaż permanentny brwi. Odżywka ma te sam składniki aktywne, co RevitaLash Eyelash Conditioner oraz dodatkowe wyciągi roślin tj. żeń-szeń, zielona herbata, wiciokrzew, nagietek, pszenica, palma sabałowa. Dostępna pojemność 3 ml. Spektakularnie poprawia wygląd brwi, sprawiając, że brwi są ciemniejsze, grubsze i pełniejsze.
Sposób użycia:
RevitaBrow® ADVANCED stosujemy raz na dobę na umytą i suchą skórę specjalnym aplikatorem. Nakładamy RevitaBrow® ADVANCED za pomocą kliku pociągnięć w obszarach brwi, gdzie mają pojawić się grubsze, pełniejsze i piękniejsze brwi.
Odżywkę stosowałam tak jak producent zaleca, czyli raz dziennie (wieczorem) nakładałam preparat na osuszoną skórę (przed wsmarowaniem kremu) i czekałam aż się wchłonie. Przyznam, że z opisem producenta się zgadzam i jak zawsze opowiem Wam o szczegółach mojej zgody.
OGÓLNA CHARAKTERYSTYKA:
Opakowanie: W kartonowym opakowaniu, znajduje się porządnie wykonany produkt swoim wyglądem przypominający eyeliner. Pędzelek jednak wygląda jak aplikator do błyszczyka. 
Konsystencja: Wodnista. 
Zapach: Bezwonna. 
Wydajność: 1 ml starczył na 3 miesiące. Dodam, że nie przesadzałam z ilością przy nakładaniu. 
Działanie: Przez pierwsze trzy tygodnie mało się działo, ale zawsze trzeba dać czas każdemu produktowi oraz naszej skórze.  Po miesiącu zaczęło mi odrastać dość dużo włosków na brwiach, oczywiście w różnych miejscach i w większości nie były tam gdzie bym chciała. Częściej musiałam przez to sięgać po pęsetę, ale oznaczało to że odżywka zaczyna działać. Po niecałych dwóch miesiącach powolutku udało mi się zaczynać zmieniać kształt brwi. Włoski się przyciemniły, część była bardziej delikatna, a część zaczęła robić się bardzo gruba i... długa (jakieś trzy zbyt długie wyrwałam). Wiele z Was pytało na Facebooku czy po odstawieniu produktu nie zaczęły mi wypadać włoski. Na szczęście nie!


Skład:

Pojemność: 3,0 ml

Cena: 270 zł
Do kupienia w sklepie online:
http://sklep.revitalash.pl/produkty-revitalash/14-revitabrow-advanced-893689001266.html

Podsumowanie: Cóż mogę rzec na koniec - jestem zachwycona i przypuszczam, że przy dłuższej kuracji, na pewno rezultaty były by bardziej spektakularne. Moje brwi zmieniły kształt (chociaż jeszcze to nie jest to co bym chciała, ale nie spodziewajmy się cudów po niecałych trzech miesiącach... większość produktów działa dopiero po upływie czasu i jakieś pół roku wypadało by je stosować). Tak czy inaczej jest lepiej niż było i zastanawiam się na kupnem pełnowymiarowego opakowania, chociaż cena mnie odrobinę przeraża :-/